ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЦІКАВА МАТЕМАТИКА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ (логопедична група)

квітня

Цікава математика

Тема: Лабіринти казкового лісу.

Мета: закріпити вміння дітей розрізняти і називати дні тижня, геометричні фігури; вправляти в умінні порівнювати цифри, які стоять поруч. Дати дітям уявлення про поняття «гроші», «купюра», «монети», продовжувати знайомити  дітей з грошовими одиницями України. Формувати вміння дітей зіставляти ціни: дорого – дешево. Розвивати мислення, уяву, зв’язне мовлення, пам’ять. Виховувати інтерес до занять з математики та основ економічної культури.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

         – Сьогодні з вами діти у  нас  буде заняття з математики. Але не звичайне заняття, а казкове. Тоді вирушаємо в подорож. На початку подорожі нам потрібно провести відлік. І так: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1- Вирушаймо

Одного  сонячного ранку, зайчик грався на лісовій галявині. Та несподівано налетів чаклун, посадив зайчика в мішок і поніс його до себе в замок. . Чаклун пообіцяв випустити зайчика тільки тоді, коли звірята виконають його завдання. Звірята намагалися врятувати свого товариша, але ніяк не можуть дістатися до замку, бо всі дороги, які до нього ведуть, заплутані. Ходили-ходили звірята цілий тиждень та не змогли врятувати зайчика.

  • В перший день тижня прийшов рятувати зайчика ведмідь. Та не зміг дійти до замку, бо заблукав. Діти який це був день тижня? (Понеділок).
  • На другий день тижня зайчика вирішив врятувати вовчик. І теж не зміг потрапити до чаклуна. Коли приходив вовчик? (Вівторок).
  • Лисичка сказала, що в неї гарний нюх і дорогу до замку знайде неодмінно. На третій день лисичка вирушиладо замку. Вона блукала, блукала і так не дісталася до замку.(Середа).
  • Тоді попросили друзі допомоги у їжачка. Він мудра тваринка. На наступний день їжачок вирушив на допомогу. Але чаклун ще більше заплутав доріжки і їжачок засмучений повернувся додому.В який день їжачок вирушив на поміч? (Четвер).
  • Вранці п’ятого дня пішла рятувати зайчика білочка. Який то був день тижня. (П’ятниця).
  • На слідуючий день побігла до замку мишка. Мишка теж не змогла врятувати зайчика. Який день тижня? (Субота).
  • Потім полетів горобчик. Це був сьомий день тижня. Але високі дерева затулилизамок і горобчик не зміг до нього потрапити. (Неділя).
  • Молодці малята, вірно назвали дні тижня. Давайте пригадаємо їх знову. Я буду називати, яка тваринка приходила. А ви мені говорити в який день тижня цьому відповідає. Починаймо.
  • Ведмедик – понеділок;
  • Вовчик – вівторок,
  • Лисичка – середа,
  • Їжачок – четвер;
  • Білочка – п’ятниця,
  • Мишка – субота,
  • Горобчик – неділя.

Потрібно відгадати загадки.

• Я без сторін і без кутів,

Як звуся — відгадай.

І на малюнках дітлахів

У сонечку впізнай. (Круг)

  • Маю я три сторони

І три кути.

Чи мене назвати

Зможеш ти? (Трикутник)

  • Він давно знайомий мій,

Кожен кут у нім прямий.

Всі чотири сторони

Однієї довжини. (Квадрат)

  • На квадрат я дуже схожий,

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні —

Однакової довжини,

А сусідні — різні. (Прямокутник)

А яка геометрична фігура вийде, якщо у квадрата забрати одну сторону і один кут?  (трикутник). А якщо круг витягнути? (Овал). А якщо у прямокутника всі сторони зробити однаковими? (квадрат). 

  • За те, що ви вірно виконали завдання, чаклун прислав нам фотографію зайчика. Тільки він якийсь дивний. Як ви думаєте, чому? (Він складений з геометричних фігур. Діти називають геометричні фігури).

Чаклун був зовсім не злий, а самотній. Йому було сумно жити одному в такому великому замку. І зайчика він не ображав, а просто з ним грався. Зайчик пропонує зробити в цьому великому замку дитячий садочок для маленьких лісових звірят. Але у чаклуна зовсім не має іграшок. Як же  звірятка будуть гратися. Що можна зробити, як допомогти? (Купити іграшки)

  • Діти, а де можна купити іграшки? В якому магазині (промисловому). А чи можна купити іграшки в продуктовому магазині? А чому?
  • Що таке товар? Правильно, це все, що продається.
  • Хто виробляє товар?(виробники)
  • Хто його купує? Так, виробник виробляє, а покупець – купує.
  • Від чого залежитьціна товару? Чи всі товари мають однакову ціну? Чому? Від чого залежить ціна товару? (1. Від  якості. 2. Від вкладеної в нього праці. Чим більше часу і матеріалу вкладено в товар, тим дорожче він буде.)
  • Які товари ви знаєте? Молодці! Товаром можуть бути різні речі: хліб, молоко, машини, посуд, меблі тощо. А іграшки можуть бути товаром?
  • Що нам потрібно, щоб купити іграшки? (Гроші)
  • Як називаються гроші на Україні (Гривні).
  • Які бувають гроші? (Паперові та металеві)
  • Як називаються паперові гроші? (Купюри)
  • Як називаються металеві гроші? (Монети)
  • А де дорослі беруть гроші? (працюють)

– Скільки коштує лялька? (3 грн). А машинка? (2 грн). Що дорожче, лялька чи машинка? На скільки дорожче? На скільки машинка дешевше ляльки? Чому лялька дорожче машинки?

У Богдани є 5 гривень, чи зможе вона купити і ляльку, і машинку?

Віталик хоче купити м’ячик і скакалку. Скільки коштує м’ячик? (2 гривні) А скакалка? (2 гривні) Що дорожче? У Віталика 3 гривні. Чи зможе Віталик купити м’ячик і скакалку? Чому? Скільки гривень не вистачить Віталику?

Заняття 2. Ознайомлення з природнім довкіллям

Пригоди лісових друзів – Охорона природи

Перегляд  мультфільма та малювання вражень від побаченого(якою я бачу нашу планету в майбутньому)

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.