ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ.ЛІПЛЕННЯ(СТАРША ГРУПА)

27.03.2020

1.Заняття: дитина в природному довкіллі

Тема:  Птахи рідного краю.

Мета : продовжувати ознайомлювати дітей з птахами рідної місцевості, із особливостями їхнього життя;розширювати уявлення  про весняні зміни в житті птахів спонукати до спостережень у природі за птахами.

Дидактична гра “Відгадай та опиши пташку” ( дорослий  загадує загадку про пташку . а дитина відгадує та описує пташку  за малюнком ).

Загадки про птахів:

Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)

Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)

Першим він приніс весну,
Розбудив усіх від сну                                                                                                                                   Він співає під вікном                                                                                                                                                     Люди звуть його…

(Шпаком)

Стрекотуха білобока
Звуть усі її …
(Сорока)

Не лікар, а дерева лікує.
З дерева лунає звук:
Хто там стукає: тук-тук?
(Дятел)

  1. Д.гра «Великі і малі»

– у сороки –сороченята                                                                                                                                                      – у ворони – воронята                                                                                                                                                     – у голуба – голуб’ята

– у горобця – горобенята

– у ластівки – ластів’ята

– Чиї малята – вороненята? ( Вороненята – пташенята ворони)

Дидактична гра «Хто не птиця?»

– Подивіться на картинку уважно і подумайте, хто на зображенні не птах? Як ви здогадалися? А хто це?

Дидактична гра «Знайди птицю, несхожу на інших»

– А тепер вам потрібно знайти на малюнку птицю, яка відрізняється від інших пташок. Де вона?

Дослідницька діяльність«Допоможи дятлу знайти їжу»

– Дятел шукає жучків і черв’ячків під корою дерева. Візьміть стеки підійдіть до дерева і зніміть верхню частину кори, щоб знайти під нею їжу для дятла.

 

2.Заняття: аплікація

Тема: Шпаківня

Мета: Формувати вміння складати композицію з окремих деталей. Уточнювати і розширювати знання дітей про сезонні зміни. Розвивати вміння дітей створювати композицію, вміти розташовувати її на аркуші паперу. Закріплювати вміння вирізати з кольорового паперу різні форми. Виховувати увагу і акуратність при роботі з ножицями. Виховувати добре, дбайливе ставлення до природи і птахів.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.