ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ. СТАРША ГРУПА.

20.03.2020

1.Заняття: дитина в природному довкіллі

Тема «Чарівний світ зоопарку»

Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом коректурної таблиці; складати речення; закріпити узагальнюючі слова: тварини, свійські і дикі тварини, назви дитинчат тварин, виховувати любов до тварин, бажання доглядати за ними; продовжувати вчити виконувати завдання за словесною інструкцією, вчити узгоджувати займенники з іменниками ( він; вона), перевірити засвоєння числа іменників.

Хід заняття:

А сьогодні я хочу запросити вас в зоопарк.

Один, два, три, чотири, п’ять

В зоопарк ідем гулять.

(діти сідають біля коректурної таблиці «Дикі і свійські тварини»)

 

Діти, подивіться скільки багато тут кліток. Давайте разом назвемо, хто у них живе. Молодці, а як одним словом ми назвемо усіх мешканців зоопарку? Вірно, тварини.

Назвіть:

  • усіх свійських тварин ( корова, коза, кінь, собака, свиня, кіт. Чому ми їх називаємо свійськими?
  • усіх диких тварин (тигр, слон, носоріг, заєць, верблюд, кенгуру, їжак, дикий кабан, олень, вовк, лисиця,бегемот, лев, білка). Чому ми їх називаємо дикими?

Зоопарк – незвичний, тут живуть дикі і свійські тварини.

Вправа «Він – вона» :

  • назвіть тварин, про яких можна сказати «вона» (корова, коза,свиня, лисиця, білка)
  • назвіть тварин, про яких можна сказати «він» (тигр, слон, носоріг, заєць, кінь, верблюд, їжак, дикий кабан, олень, вовк, кіт, бегемот, лев)

 (Діти дивляться на тварин, які живуть у клітках зверху, потім знизу. Вихователь закриває їх, а діти називають)

  «Хто де може жити?»:

  • лисиця живе в……. норі;
  • собака живе в …. будці;
  • корова живе в …… корівнику;
  • свиня живе в …свинарнику;
  • білка в … дуплі.

Малята, якщо у клітці сидить одна білка, а якщо їх дві – вірно білки, багато – білок (і т. д.)

Вправа «Один – два – багато»

Дитинчата тварин вийшли із кліток погуляти. Давайте допоможемо їм повернутися до мам.

(діти сідають за столи біля розлінованої рамки, і за допомогою словесних вказівок та предметних картинок виконують завдання на орієнтування )

повертаємо мамі лисиці кого – так лисеня у клітку під номером 5. Опустимося вниз на три клітки – повернемо мамі свині – так порося; у клітці під номером 1 – дитя кішки – кошеня; від кошеняти повернути на право на дві клітки – маля собаки – цуценя; між клітками, де є кошеня та цуценя – повернемо мамі корові її дитинча – теля; від телятка опустимося вниз на дві клітки та повернемо ліворуч на одну клітку – тут буде маля кози – козеня; маленьке слоненятко – у клітці із номером 6.

 Графічний диктант «Зайчик»

2.Заняття: Конструювання

Тема: «Котик» (оригамі)

https://youtu.be/0wnU-noev8w

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.