ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ. СТАРША ГРУПА.
20.03.2020
1.Заняття: дитина в природному довкіллі
Тема «Чарівний світ зоопарку»
Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання за змістом коректурної таблиці; складати речення; закріпити узагальнюючі слова: тварини, свійські і дикі тварини, назви дитинчат тварин, виховувати любов до тварин, бажання доглядати за ними; продовжувати вчити виконувати завдання за словесною інструкцією, вчити узгоджувати займенники з іменниками ( він; вона), перевірити засвоєння числа іменників.
Хід заняття:
А сьогодні я хочу запросити вас в зоопарк.
Один, два, три, чотири, п’ять
В зоопарк ідем гулять.
(діти сідають біля коректурної таблиці «Дикі і свійські тварини»)
Діти, подивіться скільки багато тут кліток. Давайте разом назвемо, хто у них живе. Молодці, а як одним словом ми назвемо усіх мешканців зоопарку? Вірно, тварини.
Назвіть:
- усіх свійських тварин ( корова, коза, кінь, собака, свиня, кіт. Чому ми їх називаємо свійськими?
- усіх диких тварин (тигр, слон, носоріг, заєць, верблюд, кенгуру, їжак, дикий кабан, олень, вовк, лисиця,бегемот, лев, білка). Чому ми їх називаємо дикими?
Зоопарк – незвичний, тут живуть дикі і свійські тварини.
Вправа «Він – вона» :
- назвіть тварин, про яких можна сказати «вона» (корова, коза,свиня, лисиця, білка)
- назвіть тварин, про яких можна сказати «він» (тигр, слон, носоріг, заєць, кінь, верблюд, їжак, дикий кабан, олень, вовк, кіт, бегемот, лев)
(Діти дивляться на тварин, які живуть у клітках зверху, потім знизу. Вихователь закриває їх, а діти називають)
«Хто де може жити?»:
- лисиця живе в……. норі;
- собака живе в …. будці;
- корова живе в …… корівнику;
- свиня живе в …свинарнику;
- білка в … дуплі.
Малята, якщо у клітці сидить одна білка, а якщо їх дві – вірно білки, багато – білок (і т. д.)
Вправа «Один – два – багато»
Дитинчата тварин вийшли із кліток погуляти. Давайте допоможемо їм повернутися до мам.
(діти сідають за столи біля розлінованої рамки, і за допомогою словесних вказівок та предметних картинок виконують завдання на орієнтування )
повертаємо мамі лисиці кого – так лисеня у клітку під номером 5. Опустимося вниз на три клітки – повернемо мамі свині – так порося; у клітці під номером 1 – дитя кішки – кошеня; від кошеняти повернути на право на дві клітки – маля собаки – цуценя; між клітками, де є кошеня та цуценя – повернемо мамі корові її дитинча – теля; від телятка опустимося вниз на дві клітки та повернемо ліворуч на одну клітку – тут буде маля кози – козеня; маленьке слоненятко – у клітці із номером 6.
Графічний диктант «Зайчик»
2.Заняття: Конструювання
Тема: «Котик» (оригамі)