ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК. АПЛІКАЦІЯ (старша група)

28.05.2020

27.05.2020

1.Заняття: логіко – математичний розвиток            

Тема: «Весела подорож у Країну Знань»

Мета: Продовжувати вчити дітей рахувати до 10, розв’язувати приклади на додаванні і віднімання; розвивати у дітей увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять, спостережливість, уміння діяти за вказівкою; вправляти в умінні орієнтуватися у просторі.

Хід:

На наступний рік ви підете до школи. Тому потрібно багато чого взнати, навчитися.

Багато цікавинок і новин чекає на вас у Країні Знань.

– Діти, до нас прилетіла синичка і принесла конверт із завданнями.

І перше завдання – поставити  числа у порядку зростання (3,1,7,5,9,4,6).

ІІ завдання «Встав пропущені цифри

ІІІ завдання Розвяжи приклади»

ІV завдання «Логічні приклади.»

  1. Сонечко + дощик =… (веселка).
  2. Бджілка + квітка =… (мед)
  3. Олівці + альбом =… (малюнок)
  4. Вода + мороз = …(лід)
  5. Ялинка + подарунок =… (Новий рік)

V завдання «Орієнтування у просторі»

26.05.2020

1.Заняття: навчання елементів грамоти

Тема: Повторення вивчених звуків і літер.

Мета: закріплювати вміння дітей робити звуко-буквений ,складовий аналіз та синтез вимовлених слів; формувати вміння читати закриті та відкриті склади з двох звуків; повторити вивчені літери; розвивати фонематичний слух ,увагу пам’ять, мислення, пізнавальну активність, мовлення. Виховувати інтерес до занять.

Хід:

-З якою літерою ви ознайомились н6а попередньому занятті?

-Які звуки позначає на письмі ця літера?(твердий приголосний [п] та мкий приголосний [п’].) Пригадайте слова з цими звуками.

Дидактична гра «Будь уважним»

Батьки читають скоромовки ,а дитина визначає звук, що найчастіше повторюється

В
Виделкою Вова вареники їв,
А Вітяводиці з відерцявідпив.

***

З

Під березою в грозу
Заховав Захар козу.

***

К
На городі в нас картопля,
Кавуни і кабачки.
Є калина, є капуста,
Є червонібурячки.

***

М
Вмисці масло й макарони,
З’їстьїх Марк, як охолоне!

***

Б

Білка била в барабан.
Бе! – за-бе-кавїй баран,
Бийтихіш, будь ласка, білко,
Борозбудишперепілку.

***

Л

Лелеча ходило лісом.
Лелечазустрілось з лисом…
У гнізді і мама, й тато,
Лишнемає лелечати.

Дидактична гра «Виклади і назви літеру»

Діти з лічильних паличок називають і викладають літери ,що складаються

-з двох паличок(Л, Т, У)

-з трьох паличок (С, И, А, Н)

-з чотирьх(М, О)

Дидактичнав гра «Прочитай склад і додай останнє слово»

Мо-мо-мо-на прогулянку…(йдемо)

То-то-то-граємо в …(лото)

Ло-ло-ло-ясне сонечко…(зійшло)

Са-са-са- косить цілий день…( коса)

За-за-за- заблудилася…(коза)

Дидактична гра «Склади речення за схемою»

Дидактичнагра «Назви та запиши»

Потрібно спочатку записати слово звуковими фішками в порожні клітинки а потім викласти його з літер.

Підготовка руки до письма

 

  1. Інтегроване заняття: Ознайомлення з природним довкіллям +ліпка.

Тема: «Комахи. Травневий жук”

Мета: викликати інтерес до світу природи, формувати реалістичне уявлення про неї; навчити зображати хруща; закріпити прийоми скочування, розплющування; розвивати сприйняття кольорів, естетичний смак; розвивати координацію рухів рук, дрібну моторику; виховувати дбайливе ставлення до природи.

 

Хід заняття

– Сьогодні, діти, ми з вами поговоримо про літо.

– Які ознаки літа ви знаєте? (відповіді дітей).

– Хто з вас може  назвати якісь польові квіти?

– А чому вони називаються «польові»? Правильно, тому що ростуть в полі, на луках.

– Відгадайте мою загадку:

Наче сонце, серединка,

Пелюсткі в білих  хустинках.

Знає бджілка і мурашка,

Що звуть квіточку …(ромашка)

– Звичайно, це ромашка. З давніх-давен люди дуже люблять цю квітку, особливо за його лікувальні властивості.

– А які комахи живуть поруч з квітами в поле і на лузі?

– Сьогодні ми пригадаємо комах які живуть поряд з нами.

– Яких комах визнаєте?

– Правильно і метелики,ігусениці і бабки і коники і жуки – це все комахи

– Послухайте загадку

– Правильно, жуки і поговоримо ми про жуків.

– Жуки – одна з найбільших груп комах і живих істот на землі! Жуки вміють літати, у них є крила, які знаходяться під твердими надкрильямі, які у різних видів жуків мають різне забарвлення і навіть візерунки. У жуків є вуса і три пари лапок.

– Яких жуків ви знаєте? (короладскій жук, жук-олень, червневий жук або бронзовка, хрущ, сонечко)

– У теплі травневі вечори важко не помітити великих комах, що проносяться над головою з сильним дзижчанням. Це хрущі. Спіймати жука легко – вони не полохливі і не злітають при наближенні людини.

Хрущі – великі комахи з великими широкими вусиками. Тіло хруща, як і у інших комах, складається з трьох частин-відділів: голова, груди і черевце.

– Як видумаєте, чим харчується хрущ? (За смаком травневого жука березові, кленові, дубові та багато інших листків)

Як вивже, напевно, здогадалися, сьогодні ми будемо ліпити хруща.

Давайте  візьмемо коричневий колір пластиліну для хруща. З пластиліну, якийви взяли для жука треба скачати кулю, і ще один, тепер візьмемо чорний і скачаємо куля поменше. Поставимо кулі одна на одну.

Тепер їх приплюснемо але щоб верхній шар не з’їхав в сторону -це буде тіло. Потім прикріпимо голову.

Тепер зробимо крила надрізавши верхню частину-коричневу.

 

Тепер скачаємо шість невеликих чорних кульок. Це будуть лапки. Розкачати кульки в ковбаски.

І прикріпимо підчеревце. Лапки трохи загнемо,

зубочисткою проткніть ніздрі, зробимо оченята і вусики. Хрущ готовий.

І ніколи не забувайте, що не можна ображати комах. Природу треба берегти!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *