ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)

1квітня

 «Знайомство зі звуками [Т],[Т’]»

Мета:познайомити детей зі звуком [т],[т’]. Дати  характеристику звуку [т] ( твердий або м’який  приголосний звук). Показати, як працюють органи артикуляційного апарату при вимові звуку [т]. Ознайомлення зі звуковим позначенням звука [т] (картинка, де зображено, як торохтить трактор). Продовжувати роботу по викладанню слів з допомогою звукових позначень (ТА-АТ-ТУ-УТ-ТИ-ИТ ). Продовжувати вчити дітей чути звук [т] в слові, визначати його положення в слові (на початку, в середині, в кінці). Продовжувати роботу з добору слів на заданий звук [т] (перерахувати слова, в назві яких чується  приголосний звук [т]). Розвивати фонетичний слух дітей.Виховувати інтерес до грамоти.

 Хід заняття:

Мовна зарядка для язичка

 Гуляючи по вулиці «приголосних звуків» іграшки побачили біля одного будиночка трактор, який голосно торохтів: «Т-Т-Т-Т-Т». Це був трактор будівельника дяді Колі. Будівельник був добрий і дозволив іграшок пограти з його трактором, поки сам він спілкувався з господарем будинку. А господар цього будинку – звук [Т].

– Сьогодні ми познайомимося з вами з цим звуком..

– Вимовте звук [Т].

– Звук [Т] голосний чи приголосний? (приголосний).

– Як ви думаєте, він твердий чи м’який? (твердий). Правильно. Чому? (тому, що він вимовляється твердо).

– А тепер дядько Коля запрошує сісти на трактор і відправитися на чудову галявину, де ростуть чарівні квіти-дзеркала! (Сіли в трактор, поїхали. Вимовляти звук [Т].)

– Давайте вимовимо звук [Т].

– Що роблять губи і язик коли ми вимовляємо звук [Т]? (прочинені губи, язика притискається до верхніх зубів).

– А зараз лисеня нам пропонує:

1.Вивчити чистомовку

2.Пограти в гру: «Скажи лагідно»

3.Почитати склади

4.Назвати слова,в яких є звук [т](по картинках під заняттям)

– пограти в цікаву гру: потрібно підібрати слова в яких чується твердий приголосний звук [Т], наприклад, стілець, тумбочка, стіл, стілець, трактор, танк, таксі, тарілка, каструля, тапочки, туфлі).

 Ви добре підбирали слова з твердим приголосним звуком [Т].

 Тепер послухайте слова і скажіть, в якій частині слова (на початку, в середині чи в кінці) ви чуєте твердий приголосний звук [Т] (півень, літак, кіт, тарілка, нитки, пістолет, торт, конверт, матрьошка, сокира, молоток, викрутка, сито, лопатка).

– З яким новим звуком ми сьогодні познайомилися?

– Що ви дізналися про звук [Т]?

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.