ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. МАЛЮВАННЯ (логопедична група)

 06.05.2020р. Доброго ранку. Сьогодні заняття : Грамота.
Тема: Звуки [З] [ З'] . Літера З з.
Мета: закріплювати знання про звуки [З]  [З’] . Ознайомити з літерою Зз,
Формувати вміння придумувати слова з цією літерою, сприяти формуванню
техніки складового читання.
Завдання1. Вправа на повторення. Прочитати слова: СОН  НІС  РИС. ЛІС.
СЕЛО. САЛО. ЛИС. СИН. САНИ.
Завдання 2. Послухайте оповідання, додаючи там, де потрібно , слова зі
звуками [ з] [ з'] .
Жили собі братик та сестричка, їхні імена починалися звуками [ з] і [ з']
.Як звали братика?  ( Захар). Як звали сестричку? ( Зіна). Одного разу
пішли вини гуляти, а надворі була пора року, що починається зі звука [ з]
. Зайшли вони до приміщення, у назві якого звук [з] стоїть у середині
слова. Куди зайшли діти?. Захар захотів з'їсти тих солодощів, у назві яких
звук [ з] стоїть у середині слова. Зіна сказала, що станеться із Захаром,
якщо він з'їсть холодного........... Звук [ з] стоїть на початку цього
слова. Що сказала Зіна? ( Замерзнеш. Захворієш.) Діти купили інші
солодощі, у назві яких звук [ з ] стоїть на початку слова. Що купили діти?
( зефір). Захар та Зіна були задоволені.
Завдання3. Пригадайте слова зі звуками [ з ] [ з'] .
Завдання 4. Показати зображення великої і маленької літер Зз. Прочитати вірш:
Збоку, знизу і згори
Схожа З на цифру три.
Є і зуби в букви З
Ними все вона гризе.
  
Завданні5 . Читати склади:
ЗА- АЗ. ЗІ- ІЗ. ЗУ- УЗ. ЗЕ- ЕЗ. ЗИ- ИЗ
Читання слів: ЗАЛА. ЗИМА. НИЗ. ЗІНА. ЛОЗА. ЗАЛІЗО. ЛОЗИНА.
Завдання 6. Прописати літеру З з спираючись на відео.

https://youtu.be/XmHET-LD1TI\

Заняття 2. Малювання.
Тема: Малювання мильними бульбашками.
Що необхідно для роботи: вода в баночці, дитячий шампунь або рідке мило,
гуаш, акварель або харчові барвники, щільний папір, трубочки для коктейлю,
ложечка.
У воду додайте шампунь (1:10) - шампуні більше. Потім барвник. Перемішайте.
Спосіб 1. Беремо соломинку для коктейлю і починаємо спінювати розчин (
дуємо в трубочку). Коли піна піднялась, беремо щільний папір і прикладаємо
до мильної піни.
Спосіб 2. Можна знімати утворені бульбашки ложкою і викладати на аркуш.
Приємних всім фантазій!





Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *