ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. МАЛЮВАННЯ(логопедична група)

08.04.2020р.

Доброго ранку. Продовжуємо навчатись.

Заняття 1. Грамота.

Тема: Повторення вивчених звуків і літер.

Мета: повторити  вивчені літери, формувати вміння читати відкриті і закриті склади, розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення, пізнавальну активність, мовлення; виховувати інтерес до занять.

Завдання 1.Повторити літеру вивчену на попередньому занятті та прочитати слова: ТИН, ТОМ, ЛОТО, ТАМ, ТУТ, СТІНА, СТІЛ,  ТАЗ, ЛИСТ.

Завдання 2. Прочитати дітям простенькі віршики, а діти визначають звуки, що найчастіше повторюються.

– Удав лиш голову підняв-

Ужака кинувся у став.   [У]

– Мурлика муркоче-

Морозива хоче.                [М]

– Слон старий спокійно спить,

Спробуй слоника збудить.[С]

-Ліз на верболіз гарбуз,

Тільки в землю він загруз. [З]

– У лелек великі крила,

Любо їм літать і мило. [Л] [Л’]

Завдання3. Прочитай склад і додай останнє слово.

Ма-ма-ма– надворі …(зима)

То-то-то– граємо в ….( лото)

Ло-ло-ло– в шпака є …(житло)

Ос-ос-ос– звати песика…(Барбос)

Ма-ма-ма– в Оксани є …(коса)

Завдання 4.

Скласти речення за схемою:

Завдання 5. Назвати якомога більше слів з вивченими звуками [ Н] [Н’]

[С] [С’]

[З] [З’]

[Т] [Т’]

 

Заняття 2. Малювання

Тема: Подорож у космос.

Мета: розширити знання дітей про космос, закріплювати знання про комету як космічний об’єкт, під час малювання закріплювати уміння диференціювати кольори (жовтий, синій, жовтогарячий, золотий); розвивати творчі і пізнавальні здібності.

Завдання1. Відгадати загадку:

В небі куля вогняна, має довгий хвіст вона,

То не зірка, не планета, здогадались? Це…(комета).

Завдання 2. Переглянути мультфільм ( відео) “”Про вихор, шторм, комету і блискавку””. Телеканал ПЛЮС ПЛЮС. ‘ Казка з татом.

Завдання 3. Намалювати комету спираючись на зображення.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.