ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. МАЛЮВАННЯ(логопедична група)
08.04.2020р.
Доброго ранку. Продовжуємо навчатись.
Заняття 1. Грамота.
Тема: Повторення вивчених звуків і літер.
Мета: повторити вивчені літери, формувати вміння читати відкриті і закриті склади, розвивати фонематичний слух, увагу, пам’ять, мислення, пізнавальну активність, мовлення; виховувати інтерес до занять.
Завдання 1.Повторити літеру вивчену на попередньому занятті та прочитати слова: ТИН, ТОМ, ЛОТО, ТАМ, ТУТ, СТІНА, СТІЛ, ТАЗ, ЛИСТ.
Завдання 2. Прочитати дітям простенькі віршики, а діти визначають звуки, що найчастіше повторюються.
– Удав лиш голову підняв-
Ужака кинувся у став. [У]
– Мурлика муркоче-
Морозива хоче. [М]
– Слон старий спокійно спить,
Спробуй слоника збудить.[С]
-Ліз на верболіз гарбуз,
Тільки в землю він загруз. [З]
– У лелек великі крила,
Любо їм літать і мило. [Л] [Л’]
Завдання3. Прочитай склад і додай останнє слово.
Ма-ма-ма– надворі …(зима)
То-то-то– граємо в ….( лото)
Ло-ло-ло– в шпака є …(житло)
Ос-ос-ос– звати песика…(Барбос)
Ма-ма-ма– в Оксани є …(коса)
Завдання 4.
Скласти речення за схемою:
Завдання 5. Назвати якомога більше слів з вивченими звуками [ Н] [Н’]
[С] [С’]
[З] [З’]
[Т] [Т’]
Заняття 2. Малювання
Тема: Подорож у космос.
Мета: розширити знання дітей про космос, закріплювати знання про комету як космічний об’єкт, під час малювання закріплювати уміння диференціювати кольори (жовтий, синій, жовтогарячий, золотий); розвивати творчі і пізнавальні здібності.
Завдання1. Відгадати загадку:
В небі куля вогняна, має довгий хвіст вона,
То не зірка, не планета, здогадались? Це…(комета).
Завдання 2. Переглянути мультфільм ( відео) “”Про вихор, шторм, комету і блискавку””. Телеканал ПЛЮС ПЛЮС. ‘ Казка з татом.
Завдання 3. Намалювати комету спираючись на зображення.