ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ. МАЛЮВАННЯ (старша група)

05.05.2020

1.Заняття.навчання елементів грамоти

Тема: «Звуки [в], [в’]. ЛітераВв»

Мета: Ознайомити з літероюВ ,в , закріпити знання про звук [ в] [в’] формувати вміння виконувати звуко-буквенний аналіз слів, читати склади,розвивати фонематичний слух,увагу,пам’ять.

Хід

Веселівишні вкрили віти

Виблискують з гущавини

Василько воду ллє на квіти

Щоб вище виросли вони.

– З якого звука начинається ім’я хлопчика?  Який це звук(голосний чи приголосний)?

Придумайте імена зі звуками [в] [в’]

Розучування скоромовки

Дидактична вправ “Посели у вагончики предмети в яких є ці букви”.

Робота над чистомовкою

Ва-ва-ва – у нас корова нова.

Ву-ву-ву – дуже любить траву.

Во-во-во – молоко дає – во!

Ви-ви-ви – спробуйте і ви.

Ві-ві-ві – у неїдзвонинові.

Утворення прямих та обернених складів

2.Інтегроване заняття: Ознайомлення з природним довкіллям +аплікація

Тема:« Бузок цвіте»

Мета:  продовжити знайомити дітей з рослинами, які квітують у весняну пору, викликати захоплення ними; розвивати відчуття кольору, допитливість, спостережливість та увагу; учити дітей помічати в природі рідного краю прекрасне, виховувати естетичні почуття, любов до природи, сприяти розвитку самостійності у створенні художнього образу.

Хід заняття

– Усім відомо, що весну називають «красною». Погляньте довкола, поміркуйте і скажіть, чим, на вашу думку, красна весняна пора, чому так кажуть? (своїм теплом, ласкавим сонечком, квітами)

Так, адже весна – пора цвітіння. На чому розцвітають квіти навесні? (на трав’янистих  рослинах, кущах, деревах)

Зараз у нас триває останній весняний місяць – травень. Які квіти можна знайти цієї пори в лісі? (конвалії, дзвіночки, зозулині черевички)

Що квітує на клумбах? (тюльпани, нарциси)

Які дерева цвітуть у садках? (вишні, груші, яблуні, сливи)

А сьогодні ми розглянемо, як квітує дуже гарний садовий кущ.

Загадка: Немов дрібнесенькі зірки –

В суцвіття зібрані квітки.

Весною підемо в гайок,

Де запашний цвіте…..(бузок)

Діти , давайте глибоко вдихнемо повітря і визначимо, що саме так приємно пахне. Так, це кущ бузку, який навкруги все повітря наповнює своїм ароматом. Придивіться, що ще прикрашає кущ? Якого забарвлення квіти бузку? Якого кольору відтінки на квітах бузку? А як вигадаєте, чому кущ такий пишний і так рясно цвіте?

Діти , є у бузку цікава історія. Ось послухайте. Кущ бузку можна назвати мандрівником. Його привезли до нас із Китаю, і він, немовби згадуючи свою батьківщину, під травневим сонцем найкраще квітне та пахне серед інших дерев. Але бузок можна зустріти у горах Китаю, Індії, Кореї, Ірану, Афганістану, Туреччини. Є у бузку й інша цінність, окрім краси та аромату, він ще приносить користь, адже його листя за літо затримують в три рази більше пилу, ніж листя тополі або липи. Бузок — цінна лікарська рослина. Для лі­кування використовують квіти і листя. Ось який корисний цей кущ – він дарує всім, свою красу і аромат, і людей лікує. А де ви ще бачили ці кущі? Як ви до них ставилися?.

Приємно милуватися бузковими чудовими квітами.

Якого кольору квіточки на цьому кущі?  А ще бузок цвіте бордовим, фіолетовим, рожевим кольорами.

Читання вірша Н. Калюжної «Білий бузок»

«Мамо, мамо, глянь швиденько:

Під вікном розцвів бузок,

Наче хмаронька маленька

Опустилася в садок».

Простяглась аж в хату гілка,

Та пахуча, та густа,

А над нею в’ється бджілка,

Вся від сонця золота.

По садочку ходить вітер,

Грає пісню на гіллі,

Посипає білим цвітом,

Наче снігом, по землі.

-Про що розповідається в вірші?

– Із чим порівнюються у вірші квіти білого бузку?

-Із чим ще ми могли б його порівняти? (Діти пропонують свої варіанти)

 

Пальчикова гімнастика «Квіти»:

Ніжні квіти розпускають пелюстки  (плавно розкривають пальці)

Вітер ніжно дихає, пелюстки колише (помахують руками перед собою)

Наші ніжні квіти закривають пелюстки  (щільно закривають пальці)

Головою качають, тихо засинають. (плавно опускають руки на стіл)

-Відпочили? Але перш ніж приступити до роботи, скажіть такі слова:

« Сяду прямо, не зігнуся, за роботу я візьмуся».

Образотворча діяльність:

Запропонувати дітям розмістити і наклеїти  вирізані гілочки та листочки бузку на аркуш картону. Використовуючи техніку обривної аплікації, з паперових серветок ,  на вибір дітей за кольором, нарвати клаптики паперу різні за розміром та  за допомогою долонь скачати кульки.      Звернути увагу дітей , що квіти розміщені на гілочці, однакові за розміром, тому і кульки потрібно виготовляти і розміщувати однаково.

Самостійна робота дітей.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *