ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА,МАЛЮВАННЯ (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)

25.03.2020р.

Заняття: Грамота.

Тема: Буква С . Звуки [ С]  [С’].

Мета: ознайомити дітей з буквою С, її звуковим значенням; вчити читати склади з новою буквою; удосконалювати навички звукового аналізу слів; розвивати фонематичний слух у дітей.

Завдання 1:Прослухати вірші про букву С.

Буква “С” як місяць в небі,

Як маленький серпик в полі,

Як окраєць хліба теплий,

Кавуна шматок солодкий.

* * *

Буква «С» не стулить віч —

Світить місяцем всю ніч,

А коли приходить ранок,

Округляється серпанок;

Сонце, наче буква О,

Над землею попливло.

І до нього, як до мами,

Діти тягнуться руками.

* * *

Сіра гуска їсть овес

І сичить сердито: «С-сс»!

Сіра гуско, не сварись!

Ось ця буква, подивись:

Як серпанок-молодик,

Як рогалик-маківник.

Запитання: – Яка літера найчастіше зустрічається у віршиках?

  • Назви слова, які почув(ла) з буквою С
  • Назви речі та предмети, що нас оточують, в назвах яких зустрічається буква С.
  • Намалюй букву С у повітрі пальчиком.
  • Потім у зошиті.

Завдання2: Прочитати склади СА СО СУ СЕ СИ СІ     АС ОС УС ЕС ИС ІС.

Завдання 3: Зробити звуковий аналіз слів:

СІЛЬ     СОРОКА   ОСА.

Заняття №2. Малювання

Тема: Музичні інструменти «Барабан»

Мета: Продовжити знайомити дітей з різновидами музичних інструментів. Стимулювати до  праці поетапно за зразком, отримувати позитивний результат, виховувати естетичний смак.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.