ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)

27.03.2020р.

Заняття №1 Культура мовленнєвого спілкування.

Тема: Мандрівка українською казкою

Мета: вчити дітей виявляти художньо-творчі здібності і формувати зв’язне мовлення, навички мовленнєвого спілкування, відтворювати засоби емоційної виразності: інтонації, міміку, жести, характерні риси, позу, ходу, пластичну фантазію, окомір.

Завдання1. Відгадування загадок про казкових героїв та назву казки.

  1. Маленьке, сіреньке,

Біди наробило,

Щось біле кругленьке

Хвостиком розбило.

Сумує бабуся і плаче,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте принесу!» («Курочка Ряба»)

  1. Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів? («Червона Шапочка»)

  1. До школи прямує хлопчак дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так? («Пригоди Буратіно»)

  1. На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

 

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати? («Ріпка»)

  1. Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати. («Вовк і семеро козенят»)

  1. Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він дістався —

Скажем дружно: «Здрастуй,…» (Карлсон).

  1. Так набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ. («Колобок»)

  1. Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички. («Попелюшка»)

  1. Він веселий й незлобливий,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш — П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик, Всім відомо… («Війні Пух»).

  1. Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)

  1. Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась

До ведмедя не призналась? («Маша і ведмідь»)

Завдання№2. Дати відповіді на питання:

  • Як звали півника у казці «Колосок»?
  • В чий будиночок забралася Коза-Дереза?
  • Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня?
  • Чим пригощала Лисичка Журавля?
  • Кого купив дід на базарі за три копи,
  • Який казковий герой народився з горошини?
  • Яка тварина прикинулася неживою серед дороги?
  • Кого в казці «Рукавичка» назвали (іклан)?

Завдання №3. Запропонувати дитині уявити себе одним із казкових героїв та зіграти роль відтворюючи голос, рухи, міміку, поведінку. Можна родиною відтворити драматизацію відомих казок «Рапка» або «Рукавичка».

Завдання №4. Намалювати за бажанням казкового героя з мультфільму або казки .(За вибором).

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.