ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛІПЛЕННЯ (різновікова група)

25.05.2020

Конспект заняття з ліплення для дітей різновікової групи «Зірочка»

Вихователь: Гетманенко Л.М.

                                                     

Тема: Комахи наші друзі. Комаха «Оса» (ліплення)

Мета:  Розширити знання дітей про комаху «Оса», дати дітям знання про правила поведінки при зустрічі с різними комахами. Вчити дітей ліпити  комаху «Осу» із різних частин ( тулуб, голова, очі, вусики, крильця). Вправи с прийомах скатування, вдавлення, розкачування, з’єднання. Розвивати мілку моторику, розвивати впевненість, уважність, охайність. Виховувати у дітей любов до природи та комах.

Обладнання: кольоровий пластилін, дощечка, стеки, крильця (паперові), вусики (палички). Ілюстрації та картинки з зображенням « Оси».

 

Хід роботи

  1. Організаційний момент.

Вих:Доброго ранку дітки, сьогодні на наше заняття я принесла дуже гарну квітку, хто знає як її звуть. (Соняшник)

Глянув у віконечко –

Теплий день який!

На горді соняшник –

Жовті пелюстки.

З неба сипле сонечко Пелюстки – дива,

Головою соняшник Радісно кива.

(Вихователь показує діткам квітку (паперова або штучна, великий соняшник) на якому розміщена «Оса»)

 

Вих: Так дітки це «Соняшник» дуже гарна та ароматна квітка, ой погляньте ахто це сидить на нашій кітці?

Діти : ОСА!!!

Вих:

Дуже на джмеля схожа

Тільки трішки кольоровій колір

Якщо сильно роздратувати-

Від неї спокою нема!

Як ужалить боляче- приболяче!

Так напухне весь укус!

Краще бути з нею обережно,

Я осу завжди боюсь!

Обійду її стороною.

Краще нехай вона собі летить.

 

Вих: Дітки наша гостя сьогоднішнього заняття  це комашка «Оса»

Ахто знає цю комашку? Де вона живе? А що полюбляє смакувати? Яку користь приносить для квіток? (відповіді дітей)

Вих: Тож давайте з вами розглянемо яка ця комашка Оса.(розглядання оси)

Оса має тулуб,голову, очі, вусика, лапки, крильця, жало.

Який вона має окрас?

Чим вонасхожа на інших комах?

Як Вона Пересувається з однієї квітки на іншу?

  1. Фізкультхвилинка

 Крильця пташки розправляють,

(Руки розвести в різні боки).

Їх до сонця підіймають.

(Руки в гору, потягнутись).

Потім можна політати

(Покрутитися, рухи руками).

І комашок поганяти.

(Вгору низ).

На галявину злетілись,

(Присісти).

Там зернят вони наїлись.

Потім знову полетіли,

(Рухи руками вгору та вниз).

У гніздечку хутко сіли.

(Сісти на місця).

Вих: Молодці дітки стільки цікавого ви знаєте про комашку «Осу» а давайте трішки з вами розімнемся:

Весела оса проснулась(позіхання)

Потягнулась,посміхнулась

Раз- росою вона вмилась (імітув. умивання)

Два- гарненько покружляла(кружляння навколо себе)

Три- нагнулась і присіла.(присідання)

На чотири- полетіла.(імітув. змах крильцями)

На квіточку зупинилась

І тихесенько присіла.

Вих: Ну, що дітки трохи відпочили, тож давайте з вами згадаємо які частини тіла має наша «Оса» (Діти перераховують). Молодці дітки запам’ятали тож давайте звами ми зліпимо з пластиліну теж маленьких гарненьких комахОсенят

(Роздавання матеріалу ліплення, роз катування , з’єднання частин тощо…)

  1. Заключення

Вих:Дітки сьогодні всі такі молодці ви так старанно сліпили комах «Оси», а давайте ми посадим їх на нашу квітку Соняшник збирати з неї нектар.

(розміщення оси на соняшник)

На сьогодні наше заняття закінчилося. Дякую.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *