ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК. АПЛІКАЦІЯ. (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)

31.03.2020р.

Заняття 1. Логіко-математичний розвиток.

Тема: Подорож у математичні джунглі.

Мета: Формувати в дітей інтерес до математики. Створювати ігрові умови ля розвитку уваги, пам’яті, кмітливості. Виховувати самостійність.

Завдання 1. «Відповідай швидко і правильно»

  • Цукор солодкий, а сіль…
  • Слон великий, а мишка…
  • Дерево високе, а кущ…
  • Міст широкий, а лінійка…
  • Ніж короткий, а шабля….

Завдання 2. Повторити та закріпити склад числа 6   7.

 

 

Завдання 3. Виконати вправу «Допоможи бегемоту» Вправа на закріплення складу чисел 6  і 7.

 

 

Завдання 4. Графічний диктант «Веселий песик»

Запитання:  – Що в тебе вийшло?

Домалюй песику око.

Заняття №2. Аплікація

Тема: Весняна квітка

Мета: спонукати дітей складати зображення квітки з окремих частин, розвивати естетичне сприймання, викликати бажання зробити красиву весняну квітку.

Завдання1. Прочитати вірш О.Пчілки «Весняні квіти»

ВЕСНЯНІ КВІТИ

Весна чарівниця,

Неначе цариця,

Наказ свій послала,

Щоб краса вставала.

І проліски, і травка,

Й зелена муравка,

І кульбаба рясна,

Й фіалочка ясна —

Всі квіти весняні,

Веселі, кохані,

З-під листя виходять,

Голівки підводять

Од сну зимового

До сонця ясного!

Ті квіти дрібненькі,

Мов дітки маленькі,

Розбіглись у гаю,

Я їх позбираю

В пучечок докупки —Для мами-голубки!

Завдання 2. Пальчикова гімнастика «Поляна квітів»

Виросла висока квітка на галявині, (зап’ястя з’єднати, долоні розвести в сторони, пальці трохи округлити)

Весняного ранку розкрила пелюстки. (розкрити пальці рук, ніби розкривається бутон)

Всім пелюсткам красу і харчування (ритмічно рухати пальцями разом нарізно)

Дружно дають під землею корінці (долоньки опустити вниз, тильною стороною притиснути один до одного, пальці розвести)

Завдання 3 Творча робота дітей за зразком.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.