ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК. АПЛІКАЦІЯ. (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)
31.03.2020р.
Заняття 1. Логіко-математичний розвиток.
Тема: Подорож у математичні джунглі.
Мета: Формувати в дітей інтерес до математики. Створювати ігрові умови ля розвитку уваги, пам’яті, кмітливості. Виховувати самостійність.
Завдання 1. «Відповідай швидко і правильно»
- Цукор солодкий, а сіль…
- Слон великий, а мишка…
- Дерево високе, а кущ…
- Міст широкий, а лінійка…
- Ніж короткий, а шабля….
Завдання 2. Повторити та закріпити склад числа 6 7.
Завдання 3. Виконати вправу «Допоможи бегемоту» Вправа на закріплення складу чисел 6 і 7.
Завдання 4. Графічний диктант «Веселий песик»
Запитання: – Що в тебе вийшло?
Домалюй песику око.
Заняття №2. Аплікація
Тема: Весняна квітка
Мета: спонукати дітей складати зображення квітки з окремих частин, розвивати естетичне сприймання, викликати бажання зробити красиву весняну квітку.
Завдання1. Прочитати вірш О.Пчілки «Весняні квіти»
ВЕСНЯНІ КВІТИ
Весна чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса вставала.
І проліски, і травка,
Й зелена муравка,
І кульбаба рясна,
Й фіалочка ясна —
Всі квіти весняні,
Веселі, кохані,
З-під листя виходять,
Голівки підводять
Од сну зимового
До сонця ясного!
Ті квіти дрібненькі,
Мов дітки маленькі,
Розбіглись у гаю,
Я їх позбираю
В пучечок докупки —Для мами-голубки!
Завдання 2. Пальчикова гімнастика «Поляна квітів»
Виросла висока квітка на галявині, (зап’ястя з’єднати, долоні розвести в сторони, пальці трохи округлити)
Весняного ранку розкрила пелюстки. (розкрити пальці рук, ніби розкривається бутон)
Всім пелюсткам красу і харчування (ритмічно рухати пальцями разом нарізно)
Дружно дають під землею корінці (долоньки опустити вниз, тильною стороною притиснути один до одного, пальці розвести)
Завдання 3 Творча робота дітей за зразком.