ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (ІІ молодша група)
07.07.2020
Заняття. Логіко-математичний розвиток
Тема. Орієнтування в просторі. Величина предметів
Мета:продовжувати вчити дітей визначати місце розташування предметів;
закріпити вміння орієнтуватися в просторі,вживати слова за, перед; порівню-
вати предмети за величиною (вищий, нижчий).
Матеріали: текст казки «Ріпка», ілюстрації до казки; набір геометричних фігур (один жовтий круг,шість трикутників однакового кольору й різного розміру).
Хід заняття
1.Пригадати разом із дітьми казку «Ріпка».
2.Перегляд ілюстрацій до казки.
Запитання :
-Хто посадив ріпку? (Дід)
-Хто першим прийшов тягти ріпку? (Дід)
-Хто прийшов за дідом? (Баба).Хто прийшов потім?
-Хто був останнім? (Мишка)
-А хто був перед Мишкою? (Кішка)
-Хто стояв за дідом? (Бабка)
-Хто був за бабкою? (Внучка)
-Хто тягнув ріпку перед кішкою? (Собака Жучка)
-Хто серед них був найвищий? найнижчий?
-Хто вищий: бабка чи внучка?
-Хто нижчий: кішка чи Жучка?
3.Гра «Склади казку»
У кожної дитини набір геометричних фігур: жовтий круг і шість трикутників
(від найбільшого до найменшого).
-Розгляньте й назвіть геометричні фігури.Яка з них схожа на ріпку?(Жовтий круг)
-Рогляньте трикутники й викладіть їх за розміром від найбільшого до найменшого.
-Що нагадують вам трикутники? (Дорослий підводить дитину до думки про те,що ці фігури схожі на героїв казки.)
-Яка фігура дід? (Найбільший трикутник).