ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ЛОГІКО – МТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (МОЛОДША ГРУПА)

31.03.2020

Заняття. Логіко-математичний розвиток

Тема. Рівність і нерівність груп предметів. Геометричні фігури

Мета: продовжувати вчити порівнювати множини , правильно вживати вирази більше на один , менше на один , порівну , стільки ж ; закріпити знання про геометричні фігури .

Хід заняття

  1. Гра «Равлики»

Виріжте равликів і листочки . Викладіть перед дітьми 5 равликів.

  • Розгляньте равликів . Скільки їх ? (Багато)
  • Равлики хочуть відпочити на листках. Посадимо кожного равлика на свій листочок.
  • Чи всім равликам вистачило листків ?(Так)
  • Скільки листочків?(Листочків стільки ж, скільки й равликів)
  • Чого більше: равликів чи листочків?(Їх порівну)
  • Один равлик залишив свій листок (заберіть одного равлика). Кого менше: равликів чи листочків ?(Равликів)
  • На скільки равликів менше ?(На один).

  1. Гра «Равлики й жабенятка»

На столі у дитини альбомний аркуш паперу із зображенням  трьох равликів і трьох жабенят .

  • У річці жили веселі жабенята . Вони дружили з равликами .Давайте перевіримо , чи в кожного жабеняти є друг-равлик?

З’єднайте лініями равлика з жабеням .(Діти виконують завдання).

  • Скільки равликів і скільки жабенят? (Порівну)

  1. Гра «Склади жабеня»

У дітей на столах набори геометричних фігур зеленого кольору.

Покажіть дитині зображення жабеня.

  • Розгляньте жабеня . З яких геометричних фігур воно складене ? ( Діти називають геометричні фігури ).
  • Складіть таке жабеня з фігур на вашому столі.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.