ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК. МАЛЮВАННЯ (ІІ молодша група)

06.05.2020

Заняття. Мовленнєвий розвиток

Тема:  «Я й моє тіло»

Мета:
– Формувати уявлення про себе як людину (у мене є тіло  ; з яких частин  воно складається) .
– Розширювати словниковий запас: люди , людина , голова, тулуб , ноги , руки , ходити , бігати , брати , тримати , шити , в’язати , кидати , нахилятися ;
– Розвивати вміння співвідносити свої рухи зі словами пісеньки ;
– Виховувати навички культурної поведінки;
– Викликати інтерес до подальшого пізнання себе .

обладнання:                                                                                                                                                  картинки із зображенням будови тіла людини; із зображенням основних рухів , виконуваних руками , ногами. Картинки із зображенням людей планети Земля,лялька.

Хід заняття .

– Діти , сьогодні ми з вами вирушимо в дивовижну подорож  до  країни , яка називається «Людина» . На Землі живе багато людей.

Усі вони різні  за зовнішністю, але  схожі один на одного за будовою свого тіла.
Тіло людини складається з голови, тулуба , двох верхніх кінцівок –  це руки ,і двох нижніх кінцівок  – це ноги. Яке ж воно –  тіло людини ? Воно гнучке , рухливе . Людина здатна керувати ним. У голові людини знаходиться мозок. Голова з’єднується з тулубом за допомогою шиї.

Перевіримо , чи потрібна вона нам . Сядьте прямо і запам’ятайте те, що бачите . ( Діти запам’ятовують ) . А тепер повертайте голову то в один бік, то в інший. ( Діти виконують ) . Ви бачите те саме чи інше? Навіщо нам потрібна шия ? (Відповіді дітей).Вона забезпечує голові рухливість.

Верхні кінцівки людини – це руки. Що вміють руки?Сильні руки утримують штангу. Умілі руки кухарі готують їжу. Ласкаві руки швидкими рухами гладять кішку.

Нижні кінцівки –  це ноги. Основна їхня  функція –  опорна ( за їх допомогою ми стоїмо ) і рухова (ми ходимо ) .


А зараз  пропоную вам виконати наступну  вправу.  Називається вона «Покажи на ляльці й на собі ».
Педагог називає частини тіла ляльки . Дитина показує названу частину тіла спочатку на ляльці,а потім на собі.

– А зараз послухайте загадки . Ви будете їх відгадувати і відгадку показувати на собі.
Не знімають на порозі
Разом з чобітьми ( ноги).

Оля весело біжить
До річки  по доріжці.
А для цього потрібні
Нашій  Олі… ( ніжки).

Оля ягідки бере –
По дві , по три штучки ,
Але для цього потрібні
Нашій  Олі ( ручки).

 

– Скажіть , діти , що можна робити руками ? ( Відповіді дітей).


Для того, щоб тримати , нам необхідні  руки , а для того, щоб думати, нам необхідна… ( голова). Скажіть , а для того, щоб наша голова могла повертатися в різні сторонни, що нам знадобиться? ( шия) .

Фізкультхвилинка (відео)

– Пропоную пограти  в  гру  «Де  були –  не скажемо , а що робили – покажемо» . Ведучий  показує дію , а гравці відгадують , що це  за дія. ( Наприклад, застібати гудзики , в’язати , шити,підметати,плавати тощо) .

Заняття. Образотворча діяльність. Малювання

Тема. Курчата

Мета:навчати створювати монохромні композиції на кольоровому тлі,вчити дітей створювати образи курчат прийомом «примочування» ватними паличками,розвивати відчуття кольору,форми,композиції;виховувати інтерес до відображення вражень в образотворчій діяльності.

Матеріали: розглядання зображень курчат, аркуш паперу зеленого кольору, ватяні палички,гуаш жовтого кольору,фломастери.

Хід заняття

-Сьогодні до нас завітали маленькі гості. Відгадайте, хто вони?

Йде поважно мама – квочка,

А услід-м’які клубочки

Покотилися мерщій,

Щось пищать наперебій.

(Курчата)

Розглядання картинки із зображенням курчат.

Кого вибачите на картинці? Які курчата? (Маленькі,жовті, пухнасті).

Яку фарбу потрібно взяти,щоб намалювати курчат?

Який «характер і настрій»  у  жовтого кольору? (Сонячний,теплий,веселий).

Скажіть,за допомогою чого можна передати пухнастість курчат?

Ми спробуємо  зробити пухнастих курчат за допомогою ватних паличок. Для цього беремо ватну  паличку,опускаємо в жовту фарбу й передаємо  форму пухнастого овалу за допомогою маленьких цяточок. Фломастерами домалюємо курчатам оченята,дзьобики  та лапки.

Перш,ніж почати малювати,підготуймо наші пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика «Пензлик»

Стіл,стілець,вікно і лаву

Я пофарбував на славу.

Киця лагідно муркоче –

Фарбуватись також хоче.

(З’єднати всі подушечки пальців руки і рухами пальців та зап’ястка розгойдувати кисть справа наліво і навпаки. Праворуч – пальці роз’єднувати. Ліворуч – з’єднувати подушечки пальців.)

А тепер часу не гайте – малювати починайте!

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *