ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК. МАЛЮВАННЯ(МОЛОДША ГРУПА)

01.04.2020

Заняття. Мовленнєвий розвиток

Тема. Розповідання української народної казки «Котик і півник»

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати казку та розуміти її зміст; розвивати діалогічне мовлення;навчати аналізувати та оцінювати вчинки героїв.

Хід  заняття

З казкою ми зустрічались не раз,

І знову вона завітала до нас.

-Сьогодні  до нас завітала казочка про двох друзів.  Хто вони, ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадки.

Надворі і на току –

Скрізь луна: «Ку-ку-рі-ку!»

Гордо птах цей походжає,

Дуже пишний хвостик має ,

Шпори, гребінець чарівний ,

Що за птах цей, дітки ?..           ( Півень )

Ця тварина вже від ранку

 

Нам співає колисанку,

Нявкає, муркоче,

Бо  сметанки хоче.

Що це, дітки, за воркотик ?

Це пухнастий сірий …              ( котик )

-Так,  це  українська народна казка «Котик і півник»

Слухання аудіозапису казки  або читання її дорослим.

Дидактична гра «Герої казочки»

  • Півень який?
  • Що робив у казці півень?
  • Кіт який?
  • Що робив кіт у казці?
  • Лисичка яка?

 

 

Заняття. Образотворча діяльність.Малювання

Тема.  Кіт-воркіт

Мета: продовжувати знайомити дітей з домашніми тваринами, зокрема, з котом; вчити малювати кота олівцем; розвивати дрібну моторику рук.

Хід заняття

Читання вірша М.Познанської «Моя киця»

 

Киця любить,як по спині

Гладжу киценьку свою,

Як дарую їй гостинці,

Кашу, молочко даю.

 

Киця сердиться на мене,

Як смикну її за хвіст:

Очі зробляться зелені,

І не п’є тоді й не їсть.

 

Пальчикова гімнастика. Дорослий декламує віршик і показує:долоню, а потім по черзі з’єднує  з великим пальцем усі інші, починаючи з вказівного.

Пальчику,пальчику,де ти бував?

Я з цим братом в ліс ходив,

А з цим братом борщ варив,

З цим я кашки скуштував,

А з найменшим заспівав.

Практична діяльність дітей.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.