ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ.

30 березня

Онайомлення з природним довкіллям

Тема. «До краси можна торкнутися тільки серцем».

Мета. Розширювати та збагачувати уявлення дошкільнят про живу природу рідного краю; класифікувати за групами; вправляти дітей у розв’язанні логічних задач. Учити дітей естетично сприймати природне довкілля, помічати у світі природи прекрасне, чарівне, дивовижне. Виховувати у дітей основи екологічно-доцільної поведінки, бережливість до флори і фауни рідного краю.

Хід заняття

Сонце світить, сонце сяє,

Пестить землю, зігріває

Землю щедру і багату

Велетенську нашу хату.

Ви скажіть тепер мені:

Де ви мешкаєте всі? (У будинках)Ліс-дім для пташок.

Дидактична гра «Перелітні й зимуючі птахи»

Діти, почувши назви перелітних птахів, махають руками, а почувши назви зимуючих,- стрибають на обох ногахА де живуть птахи? Найбільше птахів живе у лісах, парках. Коли ми заходимо до лісу, то хочеться вдихнути свіжого повітря на повні груди і послухати пташиний спів.

  • Послухайте ще одну історію. Ішла людина, спекотно їй було влітку, ніде заховатися для перепочинку. Вирішила вона посадити деревце. Але одне деревце всіх не захистить, тому наші малята посадили ліс. Дидактична гра «Який ліс?»
  • Уявімо, що ви всі дерева цього лісу і спробуємо відобразити його настрій: сумний, тихий, зажурений, зачарований, невеселий, самотній.
  • А як називався б наш ліс, якби в ньому росли лише ялини, дуби, сосни, берези, клени, вільхи, осини? (Відповіді дітей.)
  • А коли в лісі змішаються всі дерева, то як він називатиметься? (Відповіді дітей.)
  • Діти, якої частини дерева ми не можемо бачити і чому? (Міркування дітей.)
  • Як ви вважаєте, що може оживити, звеселити ліс? (Відповіді дітей.)
  • Спробуємо це зробити разом! Спочатку нам потрібно засадити рослини, потім запустимо у ліс тварин, птахів, комах. Але пам’ятайте: ліс – це багатоповерховий будинок і на кожному поверсі –  свої жителі.

Дидактична гра «Хто це?»

Тварини: клишоногий, довговухий, колючий, руда, зубатий.

Птахи: чорний, співучий, стукітливий, білобока, жовтопуза.

Комахи: барвистий, працьовита, смугаста, рогатий, надокучлива,   писклявий.

Логічна гра      

1.     Упав із дуба жолудь, гладенький із шапочкою, виріс із нього великий, красивий клен.

2.     Стоїть восени берізка вся в золоті, роздає спілі яблучка їжачкові й зайчикові.

3.     У хитрої лисички народилося п’ятеро кумедних лисенят. Вони почали стрибати по гілках.

4.     Узимку у вовчому лігві народилося маленьке ведмежатко.

5.     Восени у птахів і звірят з’являються маленькі дитинчата.

  • Ми розплутали всі загадки. А як потрібно поводитися в лісі, щоб не заважати лісовим мешканцям? (Міркування дітей.) Не галасувати, не вмикати голосно музику, не палити вогнищ, не смітити, не руйнувати їх будинки тощо.
  • Краси можна торкнутися тільки серцем. Люби природу, розумій, шануй і дбай про неї – і вона відплатить тобі своїми скарбами.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *