ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ. МАЛЮВАННЯ (СТАРША ГРУПА)

30.03.2020

1.Заняття :Ознайомлення із соціумом

Тема: Тема: « Моя сім’я»

Мета: формувати уявлення дітей про сім’ю як про людей, які живуть разом, піклуються одне про одного; формувати уявлення про потреби сім’ї; збагачувати знання дітей про родинні стосунки, обов’язки; розвивати мовлення, мислення; виховувати почуття любові, чуйності й поваги до рідних.

Хід заняття:

Рідна мама і татусь,

І бабуся , і дідусь,

Братик, я й сестра моя –

Це усе одна… (сім’я)

Отже, діти, сьогодні наша розмова піде про сім’ю або, як говорять у нас, – про родину.
(Тарілочка з кружечками різного розміру, під час розповіді викладати схему родини)
– Зараз я розповім вам історію:
«Жив був малюк, були у нього мамо й тато, ще у малюка були старший брат і молодша сестра. Так само у нього були бабуся і дідусь – мамині батьки, і бабуся з дідусем – татові батьки. І жили вони всі разом.»
– Діти, подивіться, що ж у нас вийшло? У нас вийшла схема родини. Ось яка велика сім’я у малюка.
Вправа склади (схему своєї сім’ї).

Маленькі кружечки – це діти, побільше – це тато й мама, а самі великі – це бабусі та дідусі. Сім’ї бувають різні: великі і маленькі. Кожна людина з народження має сім’ю.

Що ж таке сім’я?

 Гра «Кого як назвемо?»

(Діти визначають і називають різних членів родини по відношенню до себе)

Ким доводиться вам мамина мама? (Бабуся)

Хто для вас батько вашого тата? (Дідусь)

Ким доводяться вам інші діти ваших батьків? (братиками й сестричками)

 Гра « Назви лагідно кожного члена сім’ї»

Син – синок – синочок;

Дочка – донька – донечка;

Брат – братик;

Сестра – сестричка;

Мамо – матусю;

Бабця – бабуся; (тощо)

Читання оповідання В. Осеєвої «Сім’я у нас одна»

«Левко завжди допомагав мамі. Він і посуд мив після обіду, і в кімнаті прибирав. Але якось на хлопчика напала лінь. І день, і другий минув,— Левко не допомагає мамі.

Тут і неділя прийшла. Батько каже за обідом:

— Погано наша сім’я працювала. Не підемо сьогодні нікуди. От тільки шкода маму. Весь тиждень у полі та вдома працювала. І сестричку Таню шкода. Хороші оцінки принесла — п’ятірки. Та і я теж цілий тиждень працював на фабриці.

Левко почервонів увесь та й говорить:

— Ну, й ідіть самі! А я з кицькою залишуся.

— Та ні вже, куди ми підемо,— відповідає батько.— Адже сім’я у нас одна. Всі один за одного відповідаємо. (В. Осєєва).

 

Запитання за змістом твору :

– У чому завинив Левко перед своєю сім’єю? Чи зрозумів він свою провину?
– Чому ніхто з членів сім’ї не пішов на прогулянку?
– Що означає «відповідати одне за одного?                                                                                                  – – А чи дружною є ця сімя?

Отже потрібно кожному члену сімї відповідально ставитися до своїх обов’язків.

– Скажіть,чи вважаєте ви свою сім’ю дружньою? Чому?

– Як ви думаєте,чи залежить щось від вас, щоб ваша сім’я була дружньою?

Вивчити прислів’я «Без сім’ї нема щастя на землі»

 

2.Заняття: малювання

Тема: «Моя родина»

Мета: формувати уявлення дітей про сім’ю, як про людей, які живуть разом, виявляють один про одного турботу; виховувати любов і повагу до членів своєї сім’ї; вчити малювати характерні риси зовнішності.

Хід

Тато мама і я ,
Це і є щаслива сім’я.
Ми разом щасливі завжди
Турботливі і дорогі
Будемо разом завжди.
І разом всіх берегти.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.