ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛІПЛЕННЯ (І молодша група)

28.05.20

Заняття: Ліплення.

Тема:  «Веселе Сонечко»

Мета:продовжити вчити дітей скачувати з пластиліну кульки; розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, стриманість до дій.

27.05.20.

ЗАНЯТТЯ: МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

Тема: «Метелик  Легкокрилий»

Мета: продовжувати знайомство дітей зі світом комах, розширити уявлення про метелика як представника цього світу (частини тіла, особливості поведінки і т.д.); розвивати пізнавальний інтерес до живої природи, виховувати естетичні почуття та бережливе ставлення до неї; навчати малят розуміти зміст віршованих творів .

 

Читання вірша Н. Забіли «Метелик»

Я біжу, біжу по гаю, я метелика впіймаю.

А метелик не схотів –

Геть від мене полетів.

Сів метелик на травичку.

Може, думав – не помічу?

Блиснуть крилечка ясні –

Зразу видно вдалині.

Сів метелик на листочок –

Може, там сховатись хоче?

Блиснуть крилечка ясні –

Не сховатися тобі!

Полетів він на лужок,

Заховався між квіток.

Я іду, іду, іду,

Метелика не знайду.

Бесіда за віршем.

– Про що розповідається у віршику, кого хотіла зловити дитина?(Метелика)

– Чи хотілося метелику, щоб його піймали?

– Чому?(Метелик має жити на волі, літати по квітах, де йому добре, а спійманий метелик швидко загинув би)

– Метелик хотів спочатку сховатися на травичці, на листочку, але його все одно було дуже добре видно. Чому?

– Що яскраво виднілося на зеленому фоні рослин?(Крильця)

-Де вдалося метеликові заховатися?(Серед квітів)

– Бо барвисті крила метелика схожі на що?(На пелюстки квітів)

 

Дидактична гра «З якої квітки метелик?»

Мета: вчити дітей добирати метелика та квіточку за кольором ; закріпити назву кольорів; розвивати  увагу, зорову пам’ять; виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця,старанність.

Заняття «Малювання»

Тема: « Метелика»

Мета: продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним способом – долоньками, закріпити вміння малювати фарбами , закріпити назву кольору; розвивати увагу, дрібну моторику рук, естетичний смак; виховувати самостійність та охайність під час роботи.

 

22.04.20
Заняття: розвиток мовлення.
Тема: “Тепле сонечко пригріло- і природі не до сну”. Мета: продовжити знайомити дітей з природними змінами в довкіллі, першими весняними квітами ( пролісок, підсніжники), вчитися утворювати речення з двох- трьох слів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи. Загадки про квіти.
Я най перша зацвітаю.
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка.
Бо мене не стане влітку.
(Пролісок)
Перша квіточка весняна.
Тихо під снігом куняла.
Дмухнув вітерець тепленький.
І з’явився цвіт біленький.
( Підсніжники).
Мовленнєва гра” Опиши квітку”.
Мета: вчити дітей утворювати речення з двох трьох слів.


Мовленнєва гра “Назви квітку”.
Мета: орієнтувати дітей у назвах весняних квітів.

Заняття: Малювання.
Тема: ” Сукня для ляльки”.
Мета: підтримувати в дітей інтерес до процесу малювання; закріплювати вміння правильно користуватись фарбою та пензликом; спонукати дітей до елементарних творчих проявів надаючи їм можливість самостійно вибирати кольори фарб ;розвивати творчу уяву; виховувати охайність.
Матеріали: силуети суконь та кольорові фарби. Пальчикова гра” Доброго ранку”