ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНІМ ДОВКІЛЛЯМ (І молодша група)

29.05.20.

Зняття : «Ознайомлення з природним довкіллям»

Тема :«Спостереження за комахами»

Мета:розширювати уявлення про комах;вчити їх розрізняти і називати; розвивати бажання спостерігати за комахами; виховувати дбайливе ставлення до всього живого.

Вірші про комах.

 

Бджілка

Чого це над квітками

Схилилась дітвора? —

Малим цікаво знати,

Як бджілка мед збира.

А бджілка все кружляє,

Неначе каже нам:

— Жу-жу, жу-жу, малята,

Я меду не віддам!

Комарі

Ой заграли комарики,

Комарики-дударики!

Жабенята слухать стали, —

Аж роти пороззявляли!

Жабки слухали, хвалили,—

Доки всіх не половили…

 

Метелик

Діти бігають, стрибають,

Далі – весело гукають:

– Ах, метелик!… подивіться!

Ось він, ось він метушиться!

Та який же гарний, гожий!

Світлячок

Спить метелик-біланець,

Спить зелений стрибунець.

Спить ромашка і кульбабка,

Під листком заснула жабка.

А маленький світлячок

Не лягає на бочок:

Він засвічує ліхтарик

І чита собі букварик.аче квітка, прехороший!

Сонечко

Два сонечка я знаю:

Мов куля золота,

Одне у небі сяє,

А друге ось літа.

За сонечком маленьким

Біжу я навпростець.

Ловлю його у жменьку,

Мов сонця промінець.

– Боятися не треба,

Лети собі у світ

І сонечку на небі

Мій передай привіт.

28.05.20

Заняття: Ліплення.

Тема:  «Веселе Сонечко»

Мета:продовжити вчити дітей скачувати з пластиліну кульки; розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, стриманість до дій.

27.05.20.

ЗАНЯТТЯ: МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

Тема: «Метелик  Легкокрилий»

Мета: продовжувати знайомство дітей зі світом комах, розширити уявлення про метелика як представника цього світу (частини тіла, особливості поведінки і т.д.); розвивати пізнавальний інтерес до живої природи, виховувати естетичні почуття та бережливе ставлення до неї; навчати малят розуміти зміст віршованих творів .

 

Читання вірша Н. Забіли «Метелик»

Я біжу, біжу по гаю, я метелика впіймаю.

А метелик не схотів –

Геть від мене полетів.

Сів метелик на травичку.

Може, думав – не помічу?

Блиснуть крилечка ясні –

Зразу видно вдалині.

Сів метелик на листочок –

Може, там сховатись хоче?

Блиснуть крилечка ясні –

Не сховатися тобі!

Полетів він на лужок,

Заховався між квіток.

Я іду, іду, іду,

Метелика не знайду.

Бесіда за віршем.

– Про що розповідається у віршику, кого хотіла зловити дитина?(Метелика)

– Чи хотілося метелику, щоб його піймали?

– Чому?(Метелик має жити на волі, літати по квітах, де йому добре, а спійманий метелик швидко загинув би)

– Метелик хотів спочатку сховатися на травичці, на листочку, але його все одно було дуже добре видно. Чому?

– Що яскраво виднілося на зеленому фоні рослин?(Крильця)

-Де вдалося метеликові заховатися?(Серед квітів)

– Бо барвисті крила метелика схожі на що?(На пелюстки квітів)

 

Дидактична гра «З якої квітки метелик?»

Мета: вчити дітей добирати метелика та квіточку за кольором ; закріпити назву кольорів; розвивати  увагу, зорову пам’ять; виховувати вміння доводити розпочату справу до кінця,старанність.

Заняття «Малювання»

Тема: « Метелика»

Мета: продовжувати вчити дітей малювати нетрадиційним способом – долоньками, закріпити вміння малювати фарбами , закріпити назву кольору; розвивати увагу, дрібну моторику рук, естетичний смак; виховувати самостійність та охайність під час роботи.

26.05.20.

Заняття : Сенсорика

Тема:»На гостини до Сороки-ворони»

 Мета: продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простим прийомам встановлення схожості і відмінності однорідних предметів , зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний). Розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук. Виховувати спостережливість.

 

Дидактична гра “Знайди свій будиночок”

Мета гри:  вчити знаходити відповідно до будиночка геометричну фігуру та відповідний колір.. Розвивати увагу, спостережливість, розвивати зорове сприйняття.

Дидактична гра” Підбери ложку”

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей  з кольорами.

Руханка

Сонечко-сонечко,

(підняти руки вгору, розвести в сторони)

Виглянь у віконечко,

(з¢єднати кисті рук над головою в «віконечко»)

Сонечко, з¢явися,

(махи руками до себе)

Червоне покажися.

(зєднати  кисті рук у «віконце» і похитати головою в сторони).

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *