ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЦІКАВА ГРАМОТА.

ЦІКАВА  ГРАМОТА

Вивчаємо букви й сонорні приголосні звуки

Завдання допоможе дитині вивчити сонорні приголосні звуки української мови й літери, якими їх позначають на письмі. Воно містить малюнок повітряних кульок, в яких заховалось багато літер. Серед сукупності літер потрібно вибрати лише ті, що позначають сонорні приголосні звуки (В, Л, М, Н, Й, Р). Вибрані літери пропонується вписати в комірки в формі повітряних кульок внизу сторінки. Виконуючи завдання, дитина розвине мовну компетентність, навички письма, дрібну моторику й уважність, навчиться встановлювати відповідність між звуком і буквою.

Рахуємо склади у назвах малюнків

Завдання допоможе попрактикуватися у поділі слів на склади, сприятиме збагаченню словникового запасу. Дитині пропонується розглянути малюнки: папуга, кульки, щука, фламінго, торт, сова, сир, хом’як. Потрібно порахувати склади у назвах цих малюнків і розмалювати кружечки біля відповідних цифр. У процесі виконання завдання дитина розвиватиме мовленнєву культуру, увагу, логічне мислення, допитливість, вчитиметься моделювати мовні ігри.

          Вивчаємо букви й голосні звуки

Завдання допоможе дитині вивчити голосні звуки української мови й літери, якими їх позначають на письмі. Воно містить малюнок зайчика, в роті якого заховалось багато літер. Серед сукупності літер потрібно вибрати лише ті, що позначають голосні звуки (А, О, У, Е, И, І). Вибрані літери пропонується вписати в комірки в формі морквинок внизу сторінки. Виконуючи завдання, дитина розвине мовну компетентність, навички письма, дрібну моторику й уважність, навчиться встановлювати відповідність між звуком і буквою.

Вивчаємо літери за формами  «С», «Т», «У»

Це завдання допоможе дитині вивчити три друковані літери української абетки, навчитися їх розпізнавати. Воно містить: літери «С», «Т», «У»; малюнки, що нагадують ці літери за формою; а також – малюнки, назви яких починаються з цих літер. Дитині пропонується назвати кожну літеру, а потім лініями з’єднати їх зі схожими за формою малюнками. У кружечки біля деяких зображень потрібно вписати саме ті літери, з яких розпочинаються їхні українські назви (страус, тюлень, учень). Завдання дозволяє потренувати зорову пам’ять, розширити словниковий запас і стане гарною основою для подальшого розвитку навичок письма й читання.