ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ.

ДИТИНА В ПРИРОДНОМУ ДОВКІЛЛІ

Тренуємо логіку: «Житла тварин»

Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.

Називаємо рослини за описом

Це завдання спрямовано на розвиток природничої компетентності. Дитині пропонується прочитати інформацію про улюблені рослини дітей і відгадати за описом, про яку рослину розповідає кожна дитина. Також дітям необхідно назвати свою улюблену рослину й намалювати її. Завдання сприятиме розширенню уявлень дітей про різноманітність рослин у природі, формуванню вміння добирати інформацію за описом, розвитку логічного й образного мислення.

Одягаємося відповідно до погоди

Це завдання допоможе дитині навчитися влучно описувати погоду й підбирати відповідний одяг у кожну пору року. У завданні є 6 малюнків, на яких зображено різні погодні умови: вітряно, сонячно, хмарно, мінлива хмарність, дощ, сніг. Під малюнками є 4 характеристики температурних режимів: холодно, прохолодно, тепло, спекотно. Дитині пропонується поглянути у вікно, визначити, яка сьогодні погода на вулиці, а потім розмалювати відповідний малюнок і слово-опис. Потім потрібно «вдягнути» чоловічка на сторінці, домалювавши йому одяг відповідно до погоди. Таким чином дитина розвиватиме навички малювання, розширить кругозір і збагатить словниковий запас.