ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ГРАМОТА.МАЛЮВАННЯ (логопедична група)

22.04.2020р

Заняття1. Грамота.

Тема: Звуки [к] [к’] . Літера К к.

Мета: Закріпити знання дітей про звуки [К] та [ К’]. Ознайомити з літерою К к . Формувати навички читання слів, розвивати фонематичний слух, сприйняття, увагу, пам’ять.

Завдання 1. Пригадайте літеру, яку вивчили на минулому занятті В в.

Прочитайте слова:

ЛАВА.  ВІЛ .   МОВА.  СОВА.  СЛОВА . СЛАВА. ВІН. Визначте місце звука [в] в словах.

Завдання 2. Вивчення звука [К] .

– Імена Кіра, Кирило, Каріна з якого звука починаються? Зробіть звуко-буквенний аналіз цих слів.

Завдання 3. Прослухайте вірш А. Німенко.

Клава котика катала

На калиновім візку.

Колотилось, калатало

Криве колесо в піску.

Колотилось, калатало,

Поки впало на пісок.

До-ка-та-ли-ся! – сказали

Котик, Клава і візок.

– Визначте найбільш повторюваний звук у вірші.

– Які звуки позначає літера К? [К] та [ К’].

– На що може бути схожа літера К?

– Напишіть літеру  К у повітрі пальчиком.

– Спробуйте утворити К за допомогою рук і ніг.

Завдання 4. Прочитайте слова з літерою К.

КІНО  КОЛЕСО  ПІСОК   КІТ.  КЛАВА.  КОТИК.   ВІЗОК.

Завдання 5. Підготовка руки до письма. Написати літеру К. за зразком.

Заняття 2. Малювання.

Тема: Птахи весною.

Намалювати пухнасте курча за зразком.