22.04.2020р
Заняття1. Грамота.
Тема: Звуки [к] [к’] . Літера К к.
Мета: Закріпити знання дітей про звуки [К] та [ К’]. Ознайомити з літерою К к . Формувати навички читання слів, розвивати фонематичний слух, сприйняття, увагу, пам’ять.
Завдання 1. Пригадайте літеру, яку вивчили на минулому занятті В в.
Прочитайте слова:
ЛАВА. ВІЛ . МОВА. СОВА. СЛОВА . СЛАВА. ВІН. Визначте місце звука [в] в словах.
Завдання 2. Вивчення звука [К] .
– Імена Кіра, Кирило, Каріна з якого звука починаються? Зробіть звуко-буквенний аналіз цих слів.
Завдання 3. Прослухайте вірш А. Німенко.
Клава котика катала
На калиновім візку.
Колотилось, калатало
Криве колесо в піску.
Колотилось, калатало,
Поки впало на пісок.
До-ка-та-ли-ся! – сказали
Котик, Клава і візок.
– Визначте найбільш повторюваний звук у вірші.
– Які звуки позначає літера К? [К] та [ К’].
– На що може бути схожа літера К?
– Напишіть літеру К у повітрі пальчиком.
– Спробуйте утворити К за допомогою рук і ніг.
Завдання 4. Прочитайте слова з літерою К.
КІНО КОЛЕСО ПІСОК КІТ. КЛАВА. КОТИК. ВІЗОК.
Завдання 5. Підготовка руки до письма. Написати літеру К. за зразком.
Заняття 2. Малювання.
Тема: Птахи весною.
Намалювати пухнасте курча за зразком.