ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО -МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (старша група)

20.05.2020

Заняття. Логіко – математичний розвиток

Тема. Математичні сходинки

 Програмовий зміст. Вправляти дітей у вмінні рахувати рухи, звуки; читати приклади, вирішувати приклади на додавання та віднімання. Удосконалювати вміння порівнювати множини, суміжні числа, знаходити зайвий предмет. Продовжувати вчити дітей орієнтуватися на площині аркуша. Розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, уяву, вміння аналізувати власні знання . Виховувати позитивне ставлення до занять з математики.

Матеріал. Набір карток з прикладами, картки із зображенням множин для порівняння та картки для визначення суміжних чисел до гри  «Знайди сусіда», віршовані задачі, картки із зображенням предметів до гри «Що зайве?»,картинка – лабіринт.

Хід заняття

Вихователь Наше сьогоднішнє заняття незвичайне: воно присвячено для  вас,майбутніх першокласників, які вже дуже скоро підуть до школи. От ми з вами і перевіримо, кого вже можна брати до школи хоч сьогодні. На нашому занятті на вас чекають захопливі математичні ігри та завдання.

Вихователь. А для того ,щоб налаштуватися на успішну роботу ,давайте проведемо розумову розминку. Швиденько відповідайте на мої запитання:

Запитання до дітей:

  • Скільки сонць на небі?
  • Скільки кольорів у світлофора?
  • Скільки пальців на одній руці? А на двох?
  • Число п’ять, а після нього?

 

Гра  «Приклади розв’яжи – відповідь напиши».

(Розв’язування прикладів на додавання та віднімання за картинками).

Гра «Знайди сусіда».

(  Закріпити знання дітей про суміжні числа).

Вихователь. Діти,  ви, молодці, гарно попрацювали, із завданнями впорались, а тепер настав час відпочити.

Вихователь. Оскільки заняття в нас з математики, то і відпочинок  буде математичний. Ви будете вирішувати задачі, які я вам зачитаю, якою буде відповідь – стільки разів будемо виконувати відповідну вправу.

Фізкультхвилинка з інтелектуальним навантаженням

Три веселі киці грались на травиці.

Враз одна сховалась. Скільки киць зосталось? (хлопнути 2 рази)

***

П’ять метеликів літають та на гілочки сідають.

Прилетів іще один сів на гілочку і він.  (нахили тулуба в сторони 6 разів)

***

Їжачок собі на спину наколов дві груші спілі.

Поки лісом він ішов, ще два яблука знайшов.

Скільки фруктів їжачок вдома зніме з голочок?  (присісти 4 рази)

***

По стежині зайчик біг, ніс три моркви на обід.

Дві упали, покотились, скільки в зайця залишилось? (підстрибнути 1 раз)

Вихователь. Молодці, гарно відпочили, можна знову приступати до наших завдань.

 

Дидактична гра «Що зайве?»

(Знайти зайвий предмет, пояснити свій вибір).

 

Гра « Порівняй множини».

( Закріпити вміння дітей порівнювати групи предметів, позначати рівність/нерівність відповідними знаками: >, <, =.)

Гра – лабіринт «Математичні пригоди Кота в чоботях».

 

Вихователь. Наше заняття з математики підійшло до кінця. Ви дуже гарно попрацювали, проявили свою наполегливість, старанність у виконанні  не простих завдань. Я впевнена, що ви  всі неодмінно будете гарними  учнями в