22.04.20
Заняття: розвиток мовлення.
Тема: “Тепле сонечко пригріло- і природі не до сну”.
Мета: продовжити знайомити дітей з природними змінами в довкіллі, першими весняними квітами ( пролісок, підсніжники), вчитися утворювати речення з двох- трьох слів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Загадки про квіти.
Я най перша зацвітаю.
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка.
Бо мене не стане влітку.
(Пролісок)
Перша квіточка весняна.
Тихо під снігом куняла.
Дмухнув вітерець тепленький.
І з’явився цвіт біленький.
( Підсніжники).
Мовленнєва гра” Опиши квітку”.
Мета: вчити дітей утворювати речення з двох трьох слів.
Мовленнєва гра “Назви квітку”.
Мета: орієнтувати дітей у назвах весняних квітів.
Заняття: Малювання.
Тема: ” Сукня для ляльки”.
Мета: підтримувати в дітей інтерес до процесу малювання; закріплювати вміння правильно користуватись фарбою та пензликом; спонукати дітей до елементарних творчих проявів надаючи їм можливість самостійно вибирати кольори фарб ;розвивати творчу уяву; виховувати охайність.
Матеріали: силуети суконь та кольорові фарби.
Пальчикова гра” Доброго ранку”