STOP – БУЛІНГ !

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу

ДНЗ № 10 «Ялинка»

  № з/а Заходи Термін виконання Відповідальні
1 Оновлення та опрацювання  нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу постійно Директор (завідувач) ДНЗ № 10 «Ялинка» Г.В.Черемних
2 Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) постійно  Директор (завідувач) ДНЗ № 10 «Ялинка» Г.В.Черемних
3 Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу за запитом Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

4 Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» лютий 2021 Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

5 Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу січень 2021 Вихователь – методист ДНЗ № 10 «Ялинка»

В.А.Мірошниченко

6 Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО систематично Вихователь – методист ДНЗ № 10 «Ялинка»

В.А.Мірошниченко

7 Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу» березень  2021 Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

8 Семінар для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі» квітень 2021 Вихователь – методист ДНЗ № 10 «Ялинка»

В.А.Мірошниченко

9 Консультація для батьків  «Вчимося спілкуватися з дитиною» березень 2021 Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

11 Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) березень 2021 Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

13 Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів квітень 2021 Вихователь – методист ДНЗ № 10 «Ялинка»

В.А.Мірошниченко

14 Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність квітень-     травень 2021  Практичний психолог,вихователі
15 Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу» лютий 2021 Вихователь – методист ДНЗ № 10 «Ялинка»

В.А.Мірошниченко

    16 Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу: пам’ятка, листівки , інформація на стенді практичного психолога систематично Практичний психолог ДНЗ № 10 «Ялинка»

Вовк  Н.М.

 

Порядок подання та розгляду заяв

про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти

  1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
  2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
  4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
  5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
  6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  7. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
  8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  9. Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) та відповідальність осіб, причетних до булінгу

  1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.
  2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.
  3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
  4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.