ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. АПЛІКАЦІЯ.

1. Аплікація в молодшій групі дитячого саду.

Ваш малюк ходить до дитячого садка у  молодшу групу. Звичайно, Ви розумієте, як складно вихователю донести до кожного вихованця всі тонкощі навчання аплікації. Хоча робота і проводиться за підгрупами, і вихователь обов’язково заздалегідь готує для кожного індивідуально всі необхідні деталі, але врахувати індивідуальні особливості розвитку не завжди виходить з-за необхідності дотримуватися режимні моменти в організації дня. Тому додаткові заняття вдома, тільки допоможуть Вашому малюкові швидше зрозуміти всі тонкощі навчання і закріпити отримані в дитячому садку навички.

Вам необхідно просто зрозуміти послідовність навчання аплікації і тільки закріплювати отримані навички.

Отже, в цьому віці вчать:

  • визначати зовнішні прикмети елементів виробу, які вже приготував вихователь;
  • виділять особливості їх розміщення в просторі і  складати цілу композицію.

Тобто уся робота побудована за принципом мозаїки. Головна увага звертається на виразні можливості цього виду образотворчого мистецтва і виховання інтересу до нього. Діти тільки прикладають готові деталі.

Їм  пропонується виконати яскраві елементи орнаменту  на різних площинах: в квадраті, крузі, на прямокутнику. Дітям пояснюють симетрію, ритм повторів і чергувань.

 

У другій молодшій групі дітей знайомлять з технікою наклеювання, учать користуватися серветкою, клеєм, пензликом. Для цього поступово збільшується кількість  елементів в декоративній композиції до п’яти, міняються місця розташування – в центрі, ліворуч, справа, вгорі, внизу. Тепер в роботі з’являється декілька предметів: фрукти, овочі, квіти, будинок, кукла-неваляшка, сніговик.

2. Аплікація у середній групі дитячого садка.

У цьому віці діти освоюють техніку вирізування.

Найперші вправи учать виконувати рух ножицями по прямій пунктирній лінії або до точки у кінці. Далі робота ускладнюється: вчаться вирізувати криві лінії.

Одночасно показують прийом складання аркуша паперу навпіл і вирізування цілого предмета з симетричними формами.Так вирізуються дерева, листя, квіти.

Для того, щоб кожна дитина не втратила інтерес до аплікації, вихователь ще заздалегідь готує складніші для них елементи композиції.

 

Наприклад, серединку ромашки готує вихователь,  а пелюстки виконують діти; силует будівлі – вихователь, вікна – діти.

3. Аплікації в старшій групі дитячого саду.

З 5 років діти в дитячому саду вже самостійно виконують різні види аплікації. Це може бути площинна: декоративна, предметна  або сюжетна. Для їх виконання кожен сам визначає який спосіб зображення йому більше подобається: набірною або силуетний..

З об’ємною аплікацією дітей знайомлять на прикінці навчання в дитячому саду. При цьому уся робота проводиться ще за допомогою дорослого.Із-за складності роботи,  заздалегідь готується фон.

Можливо, навіть виконання роботи ділиться на два зайняття: на першому виконується основна частина роботи, а на другому – усе декоративне оформлення.

Випускник  дитячого саду повинен уміти виконувати повний цикл операцій, пов’язаних з аплікацією : розуміти зміст завдання, уміти вибрати необхідний матеріал, визначити, якими прийомами необхідно виконати окремі елементи, зробити первинний ескіз роботи.

Безперечно, найважливіше для вихователя при виконанні аплікації – це  постійно стимулювати і підтримувати кожну дитину, створювати усі умови, щоб він отримав задоволення і естетичну насолоду від результату. Для цього в дитячому саду организовуются виставки дитячих робіт, створюються вітальні листівки, різні сувеніри.

 

Вам необхідно тільки допомогти вихователям і підтримати бажання своєї дитини створювати оригінальні і естетичні роботи, використовуючи різні види аплікації! Послідовно формуйте його здібності, уміння і навички! Пам’ятайте: краса – врятує світ!

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *