ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МАТЕМАТИКА (ЛОГОПЕДИЧНА ГРУПА)

19.03 2020р.

Заняття: Математика

Тема: Повторення та закріплення набутих знань з математики.

Мета: Повторити та закріпити склад чисел 3 4 5 , Вчитися рахувати предмети, відповідати на запитання : який?, Котрий?, скільки? Вправлятись у написанні графічного диктанту вдома.

Завдання 1: Повторити та закріпити склад чисел 3 4 5 .

  3               4    5

1+2          1+3      1+4

2+1          2+2      2+3

3+1      3+2

4+1

Завдання2: Гра « Гості»

X і д.  виставити на стіл іграшку : «Сьогодні, діти, у Петрушки день народження і до нього прийде багато друзів. Ось прибіг собака (ставить іграшку поряд із Петрушкою). Потім прискакав зайчик, прийшов півник, пізніше — ведмедик, лисичка, кішка». Виставляючи кожну іграшку, запитувати: «Скільки прийшло собачок?» і т. д. Коли всі гості зібралися,  узагальнити: «Всі гості приходили по одному, а скільки всього прийшло гостей? Петрушчині гості принесли йому подарунки . Вийняти одне яблуко і покласти на тарілку, далі дитина  бере по одному яблуку чи одній цукерці і кладе на тарілку перед Петрушкою)».  кожного разу запитувати: «Скільки ти поклав яблук (цукерок) ?» В кінці запитати, скільки подарунків на столі?. Продовжуючи гру, можна сказати, що Петрушка пригощає своїх гостей яблуками і цукерками, і запропонувати дітям дати кожному гостю по одному яблуку чи цукерці. Запитання до дітей: скільки яблук ти дав собачці, котику і т. д.? Скільки всього подарунків? Обладнання; Петрушка та інші іграшки, муляжі яблук, макети цукерок. Завдання. Закріплювати уявлення про поняття «один», «багато», «більше», «менше», «порівну».(Можна використовувати свої іграшки).

Завдання3: Графічний диктант «Черепаха»

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *