ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.(логопедична група)

25 травня

Математика

Тема: «Завдання цікавинки»

Розглянути та обговорити з дітьми завдання.

25 травня

За програмою  «Впевнений старт»

Тема: « Сходинки бувають різними.Зверху донизу і навпаки»

1.Попросіть дітей пояснити людині з іншої планети,що таке сходинки,для чого вони існують і якими бувають.Уточніть:сходинки – те саме,що і драбина?У чому різниця між цими словами?

2.Зауважте,що сходинки розширюють можливості людей: за їх допомогою можна дістатися вище або нижче від зросту людини.

Запропонуйте умовно спуститися під землю і подивитися,як тече життя під землею,хто є мешканцями підземелля.

3.Розпитайте,чим відрізняєтся життя під землею від життя на землі.Уточніть,чи  потрібні сходинки тваринам і рослинам?

4.Виконайте завдання № 1 на стор.39 у книзі дошкільника.(намалювати   на окремих аркушах будинки доброго та злого чарівника,аркуш  перетворити на трапецію і скласти «гармошкою»-це сходинки,які потрібно «прокласти» через річку до дверей будиночків 2-х чаклунів.Інші деталі намалювати,вирізати і приклеїти там,де захочуть діти).

5.Виконайте завдання № 2 на стор.40 у книзі дошкільника.

6.З’ясуйте разом з дітьми призначення сходів(підійматися,спускатися,добиратися у важкодоступні місця).

7.Запропонуйте дітям намалювати різноманітні сходи і визначити їх призначення.

8.Виконайте завдання№3,№4 на стор.40-41 у книзі дошкільника.

25 травня

Грамота

Тема: «Речення,службові слова. Літера Ь»

Виконати завдання на сторінці 34 в зошиті  Грамотійко.

25 травня

За програмою « Впевнений старт»

Тема : «Мрію в дію!»

1.Прочитайте віршовану історію  «Домашній слон» Н. Сиротич

Живе у моїй кімнаті папуга,

Є вже шиншила і свинка морська.

Якого потрібно ще мені друга?

Дуже я хочу купити слона.

Звісно, мама руками розводить:

-Хто ж слона у квартирі заводить?

Уже місяць вирішує тато:

-Де слона помістити у хаті?

І бабуся не може вгадати:

-Що смачненьке слону готувати?

А дідусь в Інтернеті читає:

-Все ж домашніх слонів не бу-ва-є..

От побачите – я не жартую:

Навесні диво-дім побудую!

Та такий величезний він буде,

Що помістяться слоники й люди.

В кожнім домі уже восени

Будуть жити домашні слони.

-Запитайте у дітей,які тварини вже  є у героя чи героїв цього вірша?

-Чи реально завести слона у звичайній квартирі?

-Що діти думають про таке бажання?

-Як дорослі поставилися до такого бажання?

-Про що вони переживали?

2.Спробуйте разом з дітьми розгорнути сюжет(переказати історію)

Розділіть історію на 3-4 частини та до кожної намалюйте ілюстрацію

3.Прочитайте дітям вірш «Мрійландія» Н. Сиротич

Далеко від Кіпру й Нової Зеландії

Існує чудова країна Мрійландія.

Там сонечко можна тримати в долонях,

Їздити в школу верхи на конях.

І море солодке, а не солоне,

Замість панамок – носять корони.

При зустрічі роблять усі реверанс,

І жабки в калюжах танцюють брейк-данс.

Дівчата одягнені в сукні блискучі

І в білих пуантах танцюють блискуче.

Там хлопці літають на парашутах

І днями стрибають вони на батутах.

Чи ти б їм порадив дівчат захищати?

Від кого? В країні немає піратів!

Та ні – вони є, але милі і добрі.

А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.

Десерти з’являються зразу на столиках,

І замість маршруток всі їздять на роликах.

Ти можеш і сам побувати в Мрійландії,

Для цього не треба долати Ісландії.

Як тільки свої оченята зімкнеш,

До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж?

4.Що може означати слово-назва вірша (фантастична,омріяна земля).

Щоб діти ліпше усвідомили його зміст,пропонуйте дітям активне сприймання:під час повторного читання вірша,діти можуть виконувати рухи ,які є вірші.

5.Виконайте завданя на стор.36-37 у книзі дошкільника.

 

Без вирусов. www.avast.com
Нажмите здесь, чтобы быстро ответ

24 травня

Тема: «Як досягати бажань.Веселі забаганки»

1. Прочитайте дітям казку.

М.Пляцківський

Галош

Знайшла мишка велику галошу й думає: “Навіщо вона мені?” Тільки-но зібралася йти – бачить: кріт іде

– Це твоя галоша? – запитує мишку кріт, мружачись на сонці.

– Моя, – відповідає мишка.

– Віддай її мені!

– Якщо викопаєш мені нірку, тоді віддам, – погодилася хитра мишка.

Узявся кріт до роботи, швидко під дубом нірку вирив та й каже мишці:

– Готово, живи. А галошу я собі заберу.

Підхопив кріт галошу та й пішов далі. Йде та думає: “А навіщо вона мені?” Тільки-но зібрався галошу у траву закинути – бачить: їжачиха повзе.

– Це твоя галоша? – поцікавилася їжачиха.

– Звісно, моя, – відповідає кріт.

– Віддай її мені! – просить їжачиха.

– Принесеш мені десяток яблук, тоді віддам!

Притягла їжачиха на спині яблука, забрав їх кріт та й пішов.

А їжачиха дивиться на галошу й міркує: “А що ж я з нею робитиму?”. Думала, думала – так нічого й не придумала. Тільки-но зібралася з пересердя галошу голками поколоти – бачить: білка їй на зустріч по гілках стрибає. Стрибнула білка на землю, запитує:

– Це твоя галоша

– А чия ж іще? – відповідає їжачиха.

– Віддай її мені, якщо не шкода!

– Зірви мені найбільшу шишку – тоді віддам.

Знайшла білка найбільшу шишку та й принесла їжачисі.

– От добре! – каже їжачиха. – А тепер полущ мені горішків та й забирай свою галошу!

Не стала білка сперечатися, швидко налущила горішків. Узяла їх їжачиха, відповзла убік та й дивиться з-за куща: що ж білка з галошею робитиме.

А руда білка спочатку заклеїла листочками дірочки в галоші. Потім змайструвала з тонкої гілочки коромисло, а з великих жолудів – відра та й пострибала до річки.

Наповнила білка галошу водою і стала купати у цій ванні своє пухнасте білченя.

Білченя фуркає, виривається, хлюпочеться, а бризки навсібіч летять та й виблискують на сонечку.

Прибігла тут мишка й каже:

– Віддай мені, білка, галошу, а я тобі свою нірку подарую!

Пришкандибав сліпий кріт та й просить:

– Віддай мені, білочка, галошу, а я тобі десяток яблук подарую!

Виповзла з-під куща їжачиха і мало не плаче:

– Віддай мені, білка, галошу, а я тобі багато-багато горішків подарую!

Послухала їх білка й каже:

– Нічого я від вас не візьму. А галоші мені анітрішки не шкода. Приводьте своїх малюків та й купайте на здоров’я!

Соромно стало мишці, кроту й їжачисі перед доброю білкою. І якби могли вони від сорому почервоніти, то обов’язково б почервоніли!

Дайте відповіді:

-бажання кого з персонажів можна назвати забаганками?

-чого хотіла білочка?

-що було б,якби білочка не побачила колоші?

-як би вона досягла своєї мети?

2.Виконайте завдання № 11 на стор.34 у книзі дошкільника.

3.Обговоріть з дітьми значення поняття «забаганки»,співвіднесіть їх із поняттями « мрія», «бажання», «мета»:що для життя людини має більше значення-мрії чи забаганки?Від чого легше відмовитись?Що можна назвати вередуванням?Що вимагає більше зусиль?

4.Виконайте завдання № 12,№13 на стор.35 у книзі дошкільника.

5.Обговоріть з дітьми репродукцію картини Т Мартіна  із зображенням незвичайного сервізу.

6.Виконайте завдання на стор.26-27 в Альбомі з художньо-творчої діяльності.

24 травня

Математика

Тема: «Веселі задачки»

1.Порахувати  від 1 до 10.

Назвати цифру та знайти відповідну кількість предметів на картинці.

2.Допомогти діткам згадати знаки  «плюс», «мінус», «дорівнює» та вирішити

цікаві задачки та приклади.

 

23 травня

Тема: «Краса як мрія.Хочу подружитися з усім світом»

1.Де ми помічаємо красу?(у природі,в мистецьких творах,нас надихає людська праця,відносини,красиві речі).

2.Бесіда « Хто створює красу?

3.Запропонуйте дітям стати творцями краси у повсякденному житті:красиво застеляти ліжечка,розставляти тарілки на столі,складати іграшки.

Під час прогулянки звертайте увагу дітей на красиві об’єкти природи.

4.Виконайте завдання №8,№ 9 на стор.31-32 у книзі дошкільика.

5.Запросіть дітей до бесіди:

-навіщо люди вітаються?

-що зробити,щоб світ став дружнім до тебе?

-які вітальні слова вам відомі?

6.Запропонуйте дітям подумати:чи можуть «домовлятися» між собою тварини?Розгляньте малюнок на стор.33 у книзі дошкільника.Дайте відповіді на питання біля малюнка.

7.Виконайте завдання №10 на стор.33 у книзі дошкільника.

 

23 травня

У світі природи

Тема:“Чарівне повітря»

 Відгадайте загадку:

Через ніс проходить в груди

І зворотний тримає шлях.

Він невидимий, і все ж,

Без нього ми ніяк.

Повітря, що оточує нашу Землю. Повітрям дихають люди, тварини і рослини.

 А ви бачите повітря?

Я теж не бачу повітря, але знаю, що він завжди навколо нас. Повітря ніхто не бачить, тому його називають «невидимка».

– Крізь повітря ми бачимо предмети, що оточують нас?  Перше властивість – прозорість.

Повітря не бачимо, зате ми його можемо відчути.

Дослід: помахаємо долонею в обличчя.

– Що ви відчуваєте? Відчуваємо, як повітря рухається.

Повітря ми не тільки можемо відчути, але і зловити.

Дослід: візьмемо поліетиленовий пакет  і наповнимо його повітрям. Пакет став опуклим, твердим, пружним. Чому, став пружним?

Отже, повітря пружне.

– А якого кольору повітря? (безбарвне).

– Вдихніть ротом повітря. Спробуйте,чи є смак? (немає)

– Вдихніть носом повітря. Якого воно запаху? (Без запаху). Але повітря може доносити різні запахи квітів, парфумів.

Чисте повітря не має кольору, запаху, смаку.

– А як ви думаєте, чи можна повітря почути?

– Коли його можна почути? (вітер дме).

Повітря постійно переміщається. Рух повітря – вітер.

Повітря здатне рухати предмети.

Дослід: серветка на столі, дути на неї.

Дослід: коктейльні трубочки і вода в склянках.(дути  в трубочки)

Малюнок «Чим ми дихаємо».

Ми ним дихаємо за допомогою носа. Повітря потрапляє в ніс, там зігрівається і проходить через гортань в наші легені. Повітря проходить через легені і виходить назад.

Повітря буває теплим і холодним. Якщо ми довго будемо дихати холодним повітрям, то можна захворіти. Тому необхідно берегтися і піклуватися про своє здоров’я.

 Де ще може ховатися повітря? (У предметах, повітряні кулі).

Повітрям можна наповнити кульку.

Дослід з повітряною кулею.

– Яку форму має кулька? Круглу.

– А якщо кульку трохи здавим. Яку форму вона придбає? Овальну. Повітря не має форми. Воно набуває лише форму предмета.

Повітря є скрізь: і в групі, і у нас вдома, і на вулиці. Повітря  – дивовижна оболонка навколо Землі.

– Кому ж потрібне повітря?

       Якщо б не було повітря, все живе загинуло б на нашій Землі. Повітря потрібно берегти,в жодному випадку не можна його забруднювати.

20 травня

Тема: « Хочу бути здоровим.Хочу і можу»

1.Ігрова вправа  «Перевірка»

-чи можеш ти рухати підборіддям?

-чи можеш зробити так,щоб коліна були вищими за підборіддя?

-чи можеш ти повзати так само швидко,як і ходити?

-чи сваришся ти,коли залишаєшся сам?

-що ти робиш,коли щось уявляєш?

2.Поміркуйте:бути здоровим для людини –це мрія чи бажання?Чи може бажання «бути здоровим» стати метою?Для кого це може бути метою?Як можна досягти такої мети?

3.Обговоріть з дітьми прислів’я « Бережи одяг поки новий,а здоров’я –поки молодий».Що воно означає?

4.Поміркуйте з дітками,що робить людину здоровою(режим,здорове харчування,прогулянки,заняття спортом).

5.Виконайте завдання №5,№6  на стор.29-30 у книзі дощкільника.

6.Намалюйте на аркуші те,з чим асоціюється здоровֹ’я людини.

7.Пограйте з дітками в гру «Так чи ні»(якщо так,то робимо крок вперед,ні- крок назад)

-чи є в полі світлячки?

-чи є в морі рибалки?

-чи є крила у теляти?

-чи є дзьоб у поросяти?

-чи є гребінь у гори?

-чи є двері у нори?

-чи є хвіст у півника?

-чи є ключ у скрипки?

-чи є рими у вірша?

8.Поговоріть  про значення слів «хочу» і «можу»(це різні слова,всі полюбляють фантазувати,але лише малюки забувають врахувати,чи можливо це).

9.Вправа «Продовж речення»

-Найбільше я хочу для себе…..

-Для цього мені потрібно….

-Для своєї родини ч хочу….

-Для цього треба…..

10.Виконайте завдання №7 на стор.31 у книзі дошкільника.

11.Обговоріть ілюстрації:що корисно,а що шкідливо?

 

19 травня

Тема: «Мрії,бажання,забаганки.Мрію відкривати таємниці».

1.Мовленнєва вправа «Велике хотіння»

-я хочу,щоб у мене було багато…..

-я хочу,щоб мені подарували…

-я хочу завжди мати…

2.Уточніть,хто має допомогти дітям реалізувати бажання.

3.Розпитайте в дітей,хто має докладати зусилля,щоб досягти бажаного.

Для чого людині мета,мрія?

Як говорять про бажання?Мету?

Зауважте,як важливо для  Землі,щоб добрі мрії людей об’єднувались.

4.Виконайте завдання №1,№2  на стор.26-27 у книзі дошкільника.

5.Донесіть до розуміння дітей,що мрії і бажання можуть перетворюватись на реальність.

6.Виконайте завдання №3,№4 на стор.28-29 у книзі дошкільника.

Розгляньте подані ілюстрації та обговоріть з дітьми,яка мрія там зображена.

Намалюйте свою мрію.

18 травня

Заняття з грамоти

Тема: « Речення.Звуки [з],[з`].Літера З з».

Робочий зошит « Грамотійко».

Виконати завдання на стор.32-33.

У світі людей.

Тема: « Думаю-знаю»(закріплення матеріалу)

1.Проведіть полілог «Грати чи вигравати»

-що важливіше:грати чи виграти?

-коли команда грає,то думає про перемогу чи завдання?

-як складніше змагатися-одному чи  в команді?

-чому не можна виграти всім?

-у чому різниця між перемогою та виграшем?

2.Запропонуйте  дітям потренуватися знаходити рішення у проблемних ситуаціях чи завданнях.

-колесо потрібне ….(машинки,самоката,трактора,візка)

-чобіток…(ляльки,клоуна,Буратіно)

-ніжка ….(стільчика,ведмедика,дзиги)

-хвостик….(коника,півня,речення)

3.Розгляньте  ілюстрації та обговоріть з дітками  їх поведінку  в різних життєвих ситуаціях.

4.Опрацюйте в книзі дошкільника сторінки 24 та 25.

 

16 травня

Тема: « Спостерігай,щоб знати.Досліджуй,щоб знати».

1.Запропонуйте дітям  заплющити очі та уявити бджілку,яка літає  та гуде.

-Де можна почути  такий звук?

-Як ви гадаєте,що означає поняття «спостерігати»?

-Що роблять,коли спостерігають?

2.Розгляньте три картини в книзі дошкільника,завдання на сторінці 18,угорі.

-Яким чином ви визначили,що художник відтворив ранок,обідню пору,вечір?(використані митцем фарби та їх відтінки створили різний зміст).

3.Виконайте завдання №8,№9 у книзі дошкільника.

4..Гра «Знаю- не знаю»(називати дерева,комах,квіти,кольори;запитати у дітей про що вони хотіли б дізнатися).

5.Обговоріть зміст картини В.Леоновича «Юний дослідник» – стор.19

6.Візьміть шматок тканини і аркуш паперу та порівняйте їх.

-спробуйте намочить тканину і папір,що відбувається?

-спробуйте розірвати

-спробуйте порізати

-спробуйте зім’яти,тощо.

7.Виконайте завдання №10,№11 стор. 20-21 у книзі дошкільника.

 

 

12 травня

Тема : «Пізнання.Запитуй,щоб дізнатися.Передбачай і перевіряй»

1.Провести гру з м’ячем «Відповідай швидко»

-Коліна вище чи нижче п’ят?

-Чому не можна тримати жабу за хвіст?

-Що більше:хлібина чи її половина?

2.Запитайте у дітей ,для чого потрібні знання?

3.Виконайте завдання № 1 на стор.12 у книзі дошкільника.

4.Прочитайте вірш Г.Бойка « Зайчик»

 

 

Довгі вуха,куций хвіст,Невеличкий сам на зріст.

На городі побував- нам капустку попсував.

Довгі ноги – скік та скік.

Ми погнались- він утік.

-Про які особливості зайчика йдеться у загадці?Що ще ви знаєте про зайців?

5.Розгляньте і обговоріть ілюстрацію Анни Черненко із зображенням незвичайного равлика.

6.Виконайте завдання № 2 на стор.14

7.Проведіть дослід з вимірюванням води у двох стаканчиках.

Визначте,у якому більше,а в якому менше води.(можна вимірювати ложками,вагами,навіть ковтками )

8.Гра « Геометричне мисливство»(на спині у дитини пальчиком намалювать геометричну  фігуру і попросить знайти в кімнаті щось,що має таку саму форму)

9.Виконайте завдання № 3,№ 4  на стор.15

 

29 квітня

У світі природи

Тема. «До краси можна торкнутися тільки серцем».

 Сонце світить, сонце сяє,

Пестить землю, зігріває

Землю щедру і багату

Велетенську нашу хату.

Ви скажіть тепер мені:

Де ви мешкаєте всі? (У будинках)

  • Я сьогодні хочу розповісти вам одну історію.

Одного разу в лісі трапилася дивовижна історія. До газети лісових жителів вирішив дати оголошення равлик. Воно було таким: «Здам квартиру в дуже тихій місцевості, перший поверх, є вода й освітлення!»

Щойно з’явилося це оголошення, як лісові мешканці натовпом посунули до равлика.

  • Діти, а як ви вважаєте, хто може мешкати у равликовому будиночку? У воді? А на суші? (Черв’ячки, комахи, мурахи, жучки…) А чи зручно їм буде там? Чому?
  • Чому для кожного найкращою є його оселя? (Вона облаштована згідно з потребами та смаком її мешканців.)

Дидактична гра «Перелітні й зимуючі птахи»

Діти, почувши назви перелітних птахів, махають руками, а почувши назви зимуючих,- стрибають на обох ногах. Наприкінці гри пташка співає, а діти дізнаються її назву.

  • А де живуть птахи?

 Найбільше птахів живе у лісах, парках. Коли ми заходимо до лісу, то хочеться вдихнути свіжого повітря на повні груди і послухати пташиний спів.

Дидактична гра «Який ліс?»

  • Уявімо, що ви всі дерева цього лісу і спробуємо відобразити його настрій: сумний, тихий, зажурений, зачарований, невеселий, самотній.
  • А як називався б наш ліс, якби в ньому росли лише ялини, дуби, сосни, берези, клени, вільхи, осини? А коли в лісі змішаються всі дерева, то як він називатиметься?Діти, якої частини дерева ми не можемо бачити і чому? (Міркування дітей.)
  • Як ви вважаєте, що може оживити, звеселити ліс?
  • Спробуємо це зробити разом! Спочатку нам потрібно засадити рослини, потім запустимо у ліс тварин, птахів, комах. Але пам’ятайте: ліс – це багатоповерховий будинок і на кожному поверсі –  свої жителі.

Дидактична гра «Хто це?»

Тварини: клишоногий, довговухий, колючий, руда, зубатий.

Птахи: чорний, співучий, стукітливий, білобока, жовтопуза.

Комахи: барвистий, працьовита, смугаста, рогатий, надокучлива,   писклявий.

Логічна гра      

1.     Упав із дуба жолудь, гладенький із шапочкою, виріс із нього великий, красивий клен.

2.     Стоїть восени берізка вся в золоті, роздає спілі яблучка їжачкові й зайчикові.

3.     У хитрої лисички народилося п’ятеро кумедних лисенят. Вони почали стрибати по гілках.

4.     Узимку у вовчому лігві народилося маленьке ведмежатко.

5.     Восени у птахів і звірят з’являються маленькі дитинчата.

  • А як потрібно поводитися в лісі, щоб не заважати лісовим мешканцям? (Міркування дітей.) Не галасувати, не вмикати голосно музику, не палити вогнищ, не смітити, не руйнувати їх будинки тощо.
  • Краси можна торкнутися тільки серцем. Люби природу, розумій, шануй і дбай про неї – і вона відплатить тобі своїми скарбами.

 

Впевнений старт

Робота з книгою дошкільника.

Ми закінчили тему: «Творимо красу-збільшуємо добро на землі»

На закріплення теми працюємо на сторінках 10-11 у книзі дошкільника

 

28 квітня

Заняття з математики

Тема: «Математична подорож»

1зупинка

Відгадування загадок:(геометричні фігури)

1. Немає кутів у мене

І схожий на блюдце я,

На тарілку і на кришку,

На кільце, на колесо

Хто ж я такий, друзі? (коло)

2. Він давно знайомий зі мною

Кожен кут в ньому – прямий

Всі чотири сторони

Однакової довжини.

Вам представити його радий,

А звуть його…(квадрат)

3. Три кути, три сторони

Можуть бути різною довжини.

Якщо станеш по кутах

То скоріше підскочишь сам. (трикутник)

4. Я, як коло, майже як воно,

Але приплюснутий з двох сторін. (овал)

5. У мене кути прямі,

Як і у квадрата.

Але довжина у двох сторін

Різна, дітки.

Мене знає кожен школяр.

А зовусь… (прямокутник)

Знайти названі геометричні фігури в оточуючому середовищі.

2 зупинка

Відгадування арифметичних загадок:

Цифра ніби букви О,

Але не означає нічого. (0)

У будиночку вранці два зайця сиділи

І дружно веселу пісеньку співали.

Один утік, а другий залишився

Скільки у будиночку зайців сидить? (1)

На ганку сидить щеня

Гріє свій пухнастий бік.

Прибігло ще одне

І сіло поруч з ним.

Скільки стало щенят? (2)

Не поїде без наказу

Ні кондуктор, ні шофер.

Люди дивляться на нього,

А  скільки очей має світлофор? (3)

Я малюю кицькин дім

Три віконця, двері в нім.

Нагорі іще вікно, щоб не було темно.

Порахуй віконця

У будиночку у кішки. (4)

Біля стіни стоять діжки

У кожній рівно по жабі.

Якщо було п’ять діжок

Скільки було в них жаб? (5)

Загубила кролиця кроленят.

А кроленята лежать і мовчать.

Один – за мішком,

Два – за мітлою,

Один – під листком,

Двоє – під кущем.

Як дітей скоріш знайти

Їх у мами трохи більше 5? (6)

Скільки нот і днів тижня

Та кольорів у веселки?

І, сподіваюся, дати назву

3 зупинка

Гра «Назви протилежне слово»(далеко- близько,високий-низький)

28 квітня

Тема: « Студія дизайну»

1.Розглянути своє помешкання та назвати ті предмети,які,на їхню думку,прикрашають кімнату.

2.Обговоріть з дітьми,навіщо люди прикрашають свої будинки.

Що про господаря можна дізнатисьз оформлення дому?

Що ви знаєте про українську хату?

3.Запропонуйте дітям стати дизайнерами та намалювати або зробити з сірникових коробочок дизайн дому,в якому вони хотіли б жити.

27 квітня

Тема: «Краса людини  зовнішня і внутрішня.Модники і модниці».

1.Поміркуйте над прислів’ям: «Не шукай краси,а шукай доброти».

Що означає це твердження?

Узагальніть відповіді  дітей,що внутрішня краса підсилює зовнішню красу.

2.Згадайте героїв казок,допоможіть дітям назвати ознаки зовнішньої та внутрішньої краси цих героїнь.

Підсумуйте,що краса людини залежить як від зовнішньої,так і від внутрішньої краси людини.

3.Згадайте або перегляньте мультфільм « Дванадцять місяців».

Хто з них –королева чи бідна сирота –справжня красуня?

4.Завдання №12,№13 (книга дошкільника)

5.Намалюйте портрет красуні чи красеня.

6.Розгляньте ілюстрації ,на яких зображено одяг різних епох.

Запропонуйте дітям «відкрити» власне «Ательє мод».

Який одяг можна шити в ательє?

Які працівники потрібні?

7.Завдання №14,№15 (книга дошкільника)

Виконать завдання в альбомі з художньо-творчої діяльності на сторінці 14-15.

Заняття з грамоти

Тема: «Слово-назва ознаки предмета.Звуки [д],[д`].Літера Д,д.

Заняття № 17 на сторінці 30-31,робочий зошит Грамотійко.

 

26 квітня

Тема:” Красою милуюся,радію.Бережу і примножую красу”

1.Завдання№9 ,книга дошкільника.

2.Тематична бесіда:”Яким би було наше життя без краси?”

Що відчуває людина,коли бачить красу?

Навіщо найкращі твори мистецтва зберігають переважно в музеях?

Якщо дозволить погода,крейдою на асфальті намалюйте перші весняні квіти.

3.Тематична бесіда:”Що означає “берегти?”

Навіщо берегти красу?

4.Завдання №10,№11 книга дошкільника.

Галина Ткачук

ГОЙДАЛКА ПІД КЛЕНОМ

 Ось наш двір.

Найкраще в ньому — це майданчик під кленом.

А найкраще на майданчику — гойдалка.

Якщо розгойдатися дуже сильно, то можна злітати високо-високо.

Я літаю — а малюки порпаються в піску.

Я літаю — а Марко з’їжджає з гірки.

Я літаю — а Марків дід садить квіти між тополею і кленом.

 Квіти ще не схожі на квіти. Але Марків дід каже, що вони виростуть і зацвітуть у липні. Або навіть раніше, якщо нам пощастить.

— Як називаються ці квіти? — питаю.

— Дельфіній, — каже Марків дід.

Мені подобається їхня назва. Мати дельфіній біля майданчика — це майже як мати справжніх дельфінів.

Я розгойдуюсь іще сильніше — і бачу маму. Вона повертається з роботи.

Я зупиняюся, швидко злізаю з гойдалки. Біжу.

— Стій! Ніно, спинися! — раптом кричить мама і застигає на місці.

— Що ти накоїла?! — супить брови Марків дід.

— Дивися під ноги! — біжить до мене Марко.

Я дивлюся під ноги, а там — розтоптані квіти. Не знаю, як це сталося. Сльози печуть в очах.

— Я ж не хотіла! — тікаю від усіх.

 Якби ж я дивилася під ноги! Тоді дельфіни були б цілі.

Увечері я крадуся в кімнату батьків. Мама вже спить, а тато, глянувши на мене, міцно пригортає.

— Тепер у нас не буде дельфінів, — бурмочу.

— Хтозна, — відповідає тато. — Може, й будуть.

Наступного ранку ми з татом ідемо на великий ринок.

Тут продають овочі, фрукти і — квіти. Ми обходимо всі ряди, але дельфінів ніде немає.

Дорогою додому бачимо квіткову крамницю. Тут є троянди, тюльпани, різні вазони, кактуси.

— У вас є дельфіни? — питаю у продавця.

— Дельфіни? — не розуміє він.

— Дельфіній! — сміється тато.

— А, дельфіній! Ось!

 Ми з татом ніколи не садили квітів. Але все робимо так, як казав нам продавець.

Одна, дві, три, чотири нові рослинки з’являються на клумбі між тополею і кленом.

Мама бачить нас із вікна й гукає:

— Що ви там робите?

— Заводимо дельфінів! — кричу.

Тоді мама виходить і береться мені допомагати. А тато майструє навколо клумби дерев’яний парканчик.

Гойдалка під кленом широка. Ми з Марком поміщаємося на ній удвох.

Ми літаємо — а з вікна на нас дивиться Марків дід і махає рукою.

Ми літаємо — а за парканчиком ростуть квіти.

Ми літаємо — а попереду ціле літо, і понад хмарами стрибають сині й блакитні дельфіни.

 Прочитати текст діткам.

Які думки у вас виникли після знайомства з цією історією?(запитать у дітей)

25 березня

Тема:”Творимо красу”

1.Поговоріть з дітками про спорт.Які види спорту вони знають?Навіщо займатися спортом?Яким видом спорту хотіли б діти займатись,чому саме ним?

Гра ” Покажи спортивний рух”

Виконайте завдання у книзі дошкільника(друга частина) №5,№6

2.Поспостерігайте за рослинами в природі.

 Виконайте завдання в альбомі з художньо-творчої діяльності І.Іванюк “Мімоза і крокуси”на сторінці 12,на сторінці 13 прочитаєте,як виконать завдання.

Погортаєте альбом далі і знайдете вкладку з деталями віконечка.

3.Поговоріть з дітками про затишок в  помешканні,красу предметів,що оточують нас вдома(посуд,меблі,одяг)

Попросіть назвати професії людей,що створюють рукотворну красу.

Виконайте завдання №7,№8 у книзі дошкільника.

4.Запропонуйте дітям з картонної коробки зробити будиночок,оздобити його декоративними елементами.

 

14.04.2020

Заняття 1. Логіко- математичний розвиток.

Тема: Число десять. Десяток. Повторення вивченого.

Мета:Сформувати уявлення дітей про число 10, його утворення, запис. Ознайомити з поняттям «десяток» як лічильною одиницею, розвивати довільну пам’ять.

Завдання1. Прочитати діткам казку А. Прайана ” Козеня, яке вміє рахувати до 10″ з інтернету.

Запитання за змістом казки:

– яких тварин рахувало козеня?

– хто був першим, другим?

– скільки всього було тварин?

– хто був за свинею, перед биком, між собакою і півнем?

– скільки було б тварин, якби не було свині, або бика, півня, собаки?

Завдання 2.

Скажи навпаки:

– довгий ( короткий)

– великий( маленький)

– важкий (легкий)

– високий (низький)

Завдання на повторення:

Повторити назви днів тижня.

Заняття 2. Аплікація.

Тема: Великодній кошик.

Мета: збагачувати досвіт дітей знаннями про звичаї та традиції українського народу – святкування свята Великодня, формувати вміння працювати по обмеженої поверхні, рівномірно розташовуючи аплікацію, розвивати творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення.

Завдання1.

Розкажіть діткам, що писанка або крашанка – це символ весняного відродження життя на землі. Яйця, що пофарбовані в один колір, називають крашанками. Їх кольори також мають певну символіку . Червоний означає радість, життя, любов . Жовтий – місяць і зорі, урожай. Блакитний- небо, повітря, здоров’я. Зелений – відродження та воскресіння природи і родючість землі. Поєднання кількох кольорів – родинне щастя, мир, любов, успіх.

Завдання 2. Прочитати вірш К. Перелісної ” Писанка”.

Завдання 3.

Виконати аплікативну роботу за поданим зразком:

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.