ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. (І молодша група)

 

27.05.22

Ознайомлення з природою.

Тема : «Спостереження за комахами»

Мета : вчити дітей розпізнавати комах, розширити знання про їх життя; виховувати бережливе ставлення до світу природи.

Бесіда

  • Де живуть комахи? (на рослинах, у землі, на листочах)
  • Чим вони відрізняються від птахів?
  • Скільки лапок у комах? А що ще є у комах? (крильця, вусики)
  • А що є у птахів але не має у комах? (пір’я, дзьобика)

 

 

Д/г «Знайди тінь»

Мета : закріпити з дітьми назви комах

25.05.22

Заняття: сенсорика.

Тема: “Чарівні    крупи”.

Мета:зацікавити  дітей    роботою з  різними крупами; розвивати  дрібну моторику рук; вчимо  дітей  розкладати  крупи по ємкостям; вчимось  малювати на манній  крупі ; виховуємо  цікавість, увагу, посидючість.

Гра” Розділи  крупи”.          

Мета:вчити  дітей  розділяти   крупи   між собою.

Використовуємо  крупи: горох, квасоля, гречка.

Розвиваємо  дрібну моторику рук.

 

Гра” Чарівні  квіти”.     

Мета:вчити  дітей  малювати    квіти на   манній   крупі.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Пальчикова  гімнастика

 

23.05.22

Заняття: дитина в соціумі.

  Тема: “Безпечні  ігри з домашніми  тваринами”.

Мета: навчити  дітей з обережністю  ставитись до тварин, які  проживають  поруч;вчити не ображати та не застосовувати силу протиних,вміти  піклуватись про улюбленців.

Запитання:      

-Які у вас є тварини?

-Де можуть жити   тварини?

-Чому не можна ображати   тварин?

-Що ми робимо  після  гри з тваринами?

Гра”Розкажи про тваринку”.

Мета:вчити  дітей   розповідати про своїх  улюбленців.

20.05.22

Заняття: Ознайомлення з природою.

Тема: «Зеленапрогулянка».

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кольором, класифікувати їх; привчати дітей бути уважними, спостережливими; виховувати любов до природи.

Гра” Озирнись навколо себе”.                      

Мета:називати все навколо, що має зелене забарвлення ( дерева, одяг, транспорт та ін.)

Загадка

Ти зустрінеш його в травці

Він у парку є на лавці

В недостиглих фруктах є

У чаю, що до смаку

Він у паростках пщениці

Є також у світлофорі

І у водоростях в морі

Він із жабою скакає

Із травою він росте

Але тільки не цвіте

Здогадались вже напевно

Що за колір то…

(зелений)

 

18.05.22

Заняття. Конструювання.

Тема: “Будинок для курочки”.                           

Мета: учити дітей називати деталі споруди; формувати здібності до конструювання; розвивати вміння стійко ставити кубик на кубик, запам’ятовувати основні кольори; виховувати увагу, цікавість.

Пальчикова гімнастика” Курочка”

Дзьобик у мисочку вниз опускає

Потім у гору його підіймає

Знов опускає і знов піднімає

Свіжу водичку так попиває

 

 

 

16.05.22

Заняття: Ознайомлення з соціумом.

Тема:”Комахи”.

Мета: продовжити знайомити дітей з найбільш поширеними видами комах нашої місцевості, спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування;  розвивати мовлення, спостережливість; виховувати позитивні емоції.

Загадки про комах.

 

Заповзята трудівниця,

Вона праці не боїться.

Дуже сильна ця комаха.

Називається…( мураха)

Затишна моя хатинка-

Непомітна павутинка.

Гляньте, скільки ниточок!

А господар-… ( павучок)

Розцвіла в саду у нас.

Дивна квіточка якась.

Я понюхати хотіла-

Квітка пурх!- і полетіла.

(Метелик)

Гра” Знайди тінь”.                                             

Мета: розвиваємо увагу, мислення дітей.

 

13.05.22

Заняття:  Ознайомлення з природою.

 

Тема:“Кімнатні  рослини”.

Мета:зацікавити  дітей  спостереженням за рослинами  які  знаходяться в   кімнаті; розвивати увагу, вміння за ними доглядати; виховувати   бережливе ставлення до природи.

Мовленнєва гра” Опиши квітку”.                 

Мета:вчити  дітей  короткими  реченнями  описувати  рослини.

Дидактична  гра” Доглядаємо рослини”.

Мета:вчити  дітей правилам догляду за  кімнатними   рослинами.

Пальчикова  гра«Квітка»

 

11.05.22

Заняття: Сенсорика.

Тема: ” Великий- маленький”.

Мета: звертати увагу  дітей на відмінність  предметів по величині,формувати  розуміння  слів: великий і маленький; закликати дітей до повторення  слів, до показу великих і маленьких предметів; розвивати  увагу, пам’ять, логічне  мислення.

Дидактичнагра” Великий- маленький”.                                                       

Мета: розвивати  вміння  співвідносити  розмір  предметів.

Дидактична гра” Більший- менший”.         

Мета: формувати лексико- граматичних понять.

 

6.05.22

Заняття: Ознайомлення з природою.

 Тема: “Квітне бузок”.                                                

Мета: поглибити   знання  про бузок; вчити розпізнавати  квіти  бузку від інших  квітів; розвивати  спостережливість, зв’язне мовлення;        виховувати  естетичні почуття, бережливе  ставлення до природи.

Вірш “Бузок”.                                                                  

Один бузок ось підвікном,.

А другий біля   ґанку.

Один старенький, а отой.

Біленький, як сметанка.

Обидва ніжні, запашні,.

Аж дух вам забиває.

І кожна  гілка, як букет.

Із  листя  виглядає.

 

Бесіда за ілюстраціями. 

– Які   квіти   зображені?

– Якого  кольору буває бузок?

– Як він  пахне?

-Чи  можна  ламати   гілки  бузку?

 

05.05.202

Заняття: Ліплення.

Тема:  “Чарівна гусінь”                   

Мета : продовжити вчити дітей скачувати з пластиліну кульки різного розміру; розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, стриманість до дій.

Вірш «Гусеничка»

Гусениця в лісочку
Гріла спину на грибочку,
Сонце гаряче пекло,
Їй голівку напекло.
Їй зроблю, коли навчусь
Із газети я картуз.

Пальчикова гра  «Сороконіжка»

 

 

4.05.22

Заняття: Конструювання.

Тема:” Меблі для Оленки”.

Мета:продовжувати знайомити дітей з  матеріалом для конструювання ( цеглинки, кубики, лего), вчити дітей називати меблі та їх деталі ( ліжко, стілець); розвивати дрібну моторику рук; виховувати інтерес до конструювання.

Гра” Що зайве?”.                                                

Мета:вчити дітей знаходити зайве.

 

Пальчикова гімнастика” Добрий день”.

Гра” Знайди тінь”.                                         

Мета: назвати предмети меблів та відповідну до них тінь.

 

03.05.22

Заняття: розвиток мовлення.

Тема: ” Моє  тіло”.

Мета:ознайомити  дітей з назвами  частин  тіла( руки, ноги, голова і всі органи які на ній      розміщені); розвивати   увагу, мислення; виховувати   бережливе     ставлення до свого  здоров’я.

” Очі”.                                                                     

Очі  очі, оченята!

Як заплющу- буду спати,.

Як відкрию все побачу.

Насварять мене- заплачу.

 “Вуха”.                                                                

Вушка  мають зайчик, киця.

ведмежатко і лисиця.

І у мене є два вуха.

Щоби тата й маму слухать.

 “Голова”.                                                            

В мене кругла голова

Ока два і вуха два

Ніс один і рот маленький

і волосячко  тоненьке.

Гра” Частини    тіла”.                                         

Мета:вчити  дітей  називати  частини  тіла.

 

 

02.05.22

Заняття: ознайомлення з соціумом.

Тема: ” Хто я?”.

Мета: вчити дітей орієнтуватись у визначенні протилежної статі, знати свою статеву незалежність, власне ім’я. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати позитивне ставлення до дітей іншої статі.

Гра” Чим люблять гратися?”.                        

Мета: вчити розподіляти ігри між хлопчиком та дівчинкою.

Гра” Хто що одягне?”.                                      

Мета: звернути увагу на одяг дітей ( хлопчика і дівчинки)

Гра” Опиши дівчинку (хлопчика)”.                 

Мета: вчимо дітей розрізняти ознаки між протилежною статтю.

29.04.22

Заняття: Ознайомлення з природою.

  Тема:” Птахи”.

Мета: вчити дітей впізнавати птахів – голуба, ворону, горобця,сороку; наслідувати рухи птахів (літають, стрибають, дзьобають); формувати позитивне ставлення до них; закріпити знання про зовнішній вигляд; розвивати мислення, уяву, пам’ять; викликати бажання турбуватися про птахів.

Запитання.                                   

– Що це за птах?

– Як кричить?

– Як виглядає?

– Чим відрізняється від інших?

Гра” Що це за птах?”.                              

Мета: вчимо дітей називати птахів.

Гра” Де чия тінь?                                       

Мета: вчити дітей орієнтуватись у тіні птахів.

 

28.04.22.    Ліплення.

Тема: «Сонечко»

Мета :вчити дітей ліпити сонечкона основі круглої форми,викликати у дітей захопливе ставлення до образу сонця, радість від спільної роботи; розвивати дрібну моторику, увагу;  виховувати охайність під час роботи з пластиліном, бажання ліпити.

Хід занаття

Віршик про сонечко

Сонечко, сонечко,

Виглянь у віконечко,

Діткигуляють,

Тебе виглядають,

Ой, сонечко, сонечко, засвіти

Буду кращея рости

27.04.22.             Сенсорика.

Тема : «Весняне сонечко-заглядає до нас у віконечко»

Мета: формувати знання дітей про об’єкт неживої природи – сонце, закріпити  уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді люди, птахи і рослини; розвивати пізнавальну активність , сенсорні здібності, мовлення, мислення; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.

Хід заняття.

Дидактична гра : «Що схоже на сонечко?»

Мета : закріпити знання дітей про сонечко, його колір, форму, розвивати логічне мислення, зорову пам’ять. (запропонувати дітям обрати ту картинку,   яка схожа на сонце)

Дидактична гра : «Сонечко яке?»

Мета : збагачувати словник дітей прикметниками (розповісти про сонечко. Яке воно:  кругле, жовте, тепле, яскраве, тощо)

 

Дидактична гра «Кому сонечко потрібне»

Мета : закріпити знання дітей про властивості сонця. (назвати дітям предмети. Якщо предмету  сонечко  потрібне, діти піднімають руки, нібито промінчики сонця. Якщо не потрібне – присідають.)

Пальчикова гра «Кожен промінчик сонечка»

Промінчики сонце на небо пускає

Кожного привітним словом зустрічає

Цей промінчик – пустотливий

Цей промінчик – золотий

Цей промінчик – добренький

Цей  тоненький промінчик

Цей посміхається,

Мізинчиком називається.

 

26.04.22.

Тема: “Тепле сонечко пригріло- і природі не до сну”.

Мета: продовжити  знайомити  дітей з природнимизмінами в довкіллі, першими весняними  квітами ( пролісок, підсніжники), вчитися  утворювати  речення з двох- трьох  слів; виховувати   любов та бережливе  ставлення до природи.

Загадки про квіти.

Я най перша зацвітаю.

Синім  цвітом   серед гаю.

Відгадайте, що за квітка.

Бо мене не стане влітку.

(Пролісок)

Перша квіточка весняна.

Тихо під снігом куняла.

Дмухнув     вітерець тепленький.

І з’явився  цвіт біленький.

( Підсніжники).

Мовленнєва гра” Опиши квітку”. 

Мета: вчити дітей утворювати  речення з двох  трьох слів.

 

Мовленнєвагра “Назви квітку”.  

Мета: орієнтувати   дітей у назвах     весняних    квітів.

 

25.05.22

Заняття  на тему: «Великдень»

Мета: формувати стійкий інтерес до свята Великодня, до культури свого народу, його традицій, звичаїв, обрядів; розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, увагу, рухові вміння; виховувати духовно-моральні якості у дітей, інтерес до народних традицій і творчості; збереження народно-родинних традицій, згуртування сім’ї.

Хід заняття.

 

В одному дуже гарному селі, жили собі дідусь і бабуся. І зібрались вони піти у святкову Великодню неділю до церкви пасочку святити. Почали дідусь з бабусею кошика Великоднього збирати.

 

  • А, що ж потрібно покласти у Великодній кошик?
  • У кошик потрібно покласти яєчка-крашанки, або їх іще називають писанки.
  • А, давайте і ми з вами свою писанку розмалюємо!

Гра « Розмалюємо писанку»

Мета: вчити дітей співвідносити предмети за формою, використовуючи прийом накладання фігури на контур відповідного кольору; розрізняти та називати кольори; розвивати увагу, мислення, пам’ять, окомір, орієнтацію у просторі.

Матеріали: площинне яйце з картону із силуетним зображенням орнамету різної форми (коло, трикутник, квадрат); вирізані з картону окремі фігури (коло, трикутник, квадрат) синього, червоного, зеленого, жовтого кольорів.

                                                Хід гри:

Вихователь пропонує дітям розмалювати яйце-писанку. Діти накладають на силуети орнаменту відповідні геометричні фігури.

Гра « Позбирай яєчка»

Мета: сприяти формуванню знань дітьми кольорів; вчити групувати предмети за кольором та співвідносити їх, називати кольори (червоний, зелений, жовтий, синій); розвивати увагу, мислення, пам’ять, орієнтацію у просторі; виховувати самостійність.

В и х о в а т е л ь:

  • Молодці, діти! Ви дуже добрі і чуйні.
  • Допомогли діду і бабі.
  • Давайте з вами подумаємо, а що іще потрібно покласти у Великодній кошик?

В и х о в а т е л ь:

  • Так, у Великодній кошик потрібно іще пасочку покласти.
  • Але у наших діда і баби немає ще паски.
  • А, давайте допоможемо їм спекти гарну і смачну пасочку!

Пісенька

Я печу, печу, печу

Діткам всім по калачу.

Зверху маком притрушу,

В піч гарячу посаджу.

 

Випікайтесь калачі,

У натопленій печі.

Буду всіх діток скликати,

Калачами частувати

В и х о в а т е л ь:

  • Ось і пасочка готова!
  • Поставимо її у Великодній кошик
  • Кошик ми зібрали.
  • Дідусю! Бабусю! Ви вже можете йти до церкви!

 

 

 

 

15.04.20

Заняття: розвиток мовлення

Тема: Дикі тварини та їх дитинчата.

Мета: узагальнення знань дітей про життя диких тварин і їх дитинчат.  Вчити дітей розрізняти дорослих тварин і дітей; вміти відгадувати загадки; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Загадки про тварин.

Сірий , ікластий.

Хоче вівцю вкрасти.

(Вовк).

Не ходжу я,а скакаю,.

Бо нерівні ноги маю.

Через поле навмання.

Перегнав би я коня.

(Заєць).

Ліс обійшов поїв весь мед.

В барлогу ліг і спить.

А мед він любить не секрет,.

На те він і ….(ведмідь).

 

В темнім лісі проживає.

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місті не сидиться.

Як звуть її…..(лисиця)

Гра”Дикі тварини та їх дитинчата”.

Мета: вчимось називати правильно дітей диких тварин.

Заняття: малювання.

Тема: “Намисто для Сороки-Білобоки”.

Мета: формувати вміння сприймати кольори та форми, створювати образ, малювати пальчиками; розвивати творчу уяву,фантазію; виховувати естетичний смак.

Слухання вірша Н.Забіли ” Сорока- Білобока”.

Запитання за віршем.

– Про кого віршик?

– Що роблять сороченята?

-Які діти у сороки?

А щоб сорока була щасливою ми їй намалюємо намисто.

Пальчикова гімнастика “Сорока”

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.