ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. (І молодша група)
27.05.22
Ознайомлення з природою.
Тема : «Спостереження за комахами»
Мета : вчити дітей розпізнавати комах, розширити знання про їх життя; виховувати бережливе ставлення до світу природи.
Бесіда
- Де живуть комахи? (на рослинах, у землі, на листочах)
- Чим вони відрізняються від птахів?
- Скільки лапок у комах? А що ще є у комах? (крильця, вусики)
- А що є у птахів але не має у комах? (пір’я, дзьобика)
Д/г «Знайди тінь»
Мета : закріпити з дітьми назви комах
25.05.22
Заняття: сенсорика.
Тема: “Чарівні крупи”.
Мета:зацікавити дітей роботою з різними крупами; розвивати дрібну моторику рук; вчимо дітей розкладати крупи по ємкостям; вчимось малювати на манній крупі ; виховуємо цікавість, увагу, посидючість.
Гра” Розділи крупи”.
Мета:вчити дітей розділяти крупи між собою.
Використовуємо крупи: горох, квасоля, гречка.
Розвиваємо дрібну моторику рук.
Гра” Чарівні квіти”.
Мета:вчити дітей малювати квіти на манній крупі.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Пальчикова гімнастика
23.05.22
Заняття: дитина в соціумі.
Тема: “Безпечні ігри з домашніми тваринами”.
Мета: навчити дітей з обережністю ставитись до тварин, які проживають поруч;вчити не ображати та не застосовувати силу протиних,вміти піклуватись про улюбленців.
Запитання:
-Які у вас є тварини?
-Де можуть жити тварини?
-Чому не можна ображати тварин?
-Що ми робимо після гри з тваринами?
Гра”Розкажи про тваринку”.
Мета:вчити дітей розповідати про своїх улюбленців.
20.05.22
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема: «Зеленапрогулянка».
Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кольором, класифікувати їх; привчати дітей бути уважними, спостережливими; виховувати любов до природи.
Гра” Озирнись навколо себе”.
Мета:називати все навколо, що має зелене забарвлення ( дерева, одяг, транспорт та ін.)
Загадка
Ти зустрінеш його в травці
Він у парку є на лавці
В недостиглих фруктах є
У чаю, що до смаку
Він у паростках пщениці
Є також у світлофорі
І у водоростях в морі
Він із жабою скакає
Із травою він росте
Але тільки не цвіте
Здогадались вже напевно
Що за колір то…
(зелений)
18.05.22
Заняття. Конструювання.
Тема: “Будинок для курочки”.
Мета: учити дітей називати деталі споруди; формувати здібності до конструювання; розвивати вміння стійко ставити кубик на кубик, запам’ятовувати основні кольори; виховувати увагу, цікавість.
Пальчикова гімнастика” Курочка”
Дзьобик у мисочку вниз опускає
Потім у гору його підіймає
Знов опускає і знов піднімає
Свіжу водичку так попиває
16.05.22
Заняття: Ознайомлення з соціумом.
Тема:”Комахи”.
Мета: продовжити знайомити дітей з найбільш поширеними видами комах нашої місцевості, спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування; розвивати мовлення, спостережливість; виховувати позитивні емоції.
Загадки про комах.
Заповзята трудівниця,
Вона праці не боїться.
Дуже сильна ця комаха.
Називається…( мураха)
Затишна моя хатинка-
Непомітна павутинка.
Гляньте, скільки ниточок!
А господар-… ( павучок)
Розцвіла в саду у нас.
Дивна квіточка якась.
Я понюхати хотіла-
Квітка пурх!- і полетіла.
(Метелик)
Гра” Знайди тінь”.
Мета: розвиваємо увагу, мислення дітей.
13.05.22
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема:“Кімнатні рослини”.
Мета:зацікавити дітей спостереженням за рослинами які знаходяться в кімнаті; розвивати увагу, вміння за ними доглядати; виховувати бережливе ставлення до природи.
Мовленнєва гра” Опиши квітку”.
Мета:вчити дітей короткими реченнями описувати рослини.
Дидактична гра” Доглядаємо рослини”.
Мета:вчити дітей правилам догляду за кімнатними рослинами.
Пальчикова гра«Квітка»
11.05.22
Заняття: Сенсорика.
Тема: ” Великий- маленький”.
Мета: звертати увагу дітей на відмінність предметів по величині,формувати розуміння слів: великий і маленький; закликати дітей до повторення слів, до показу великих і маленьких предметів; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення.
Дидактичнагра” Великий- маленький”.
Мета: розвивати вміння співвідносити розмір предметів.
Дидактична гра” Більший- менший”.
Мета: формувати лексико- граматичних понять.
6.05.22
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема: “Квітне бузок”.
Мета: поглибити знання про бузок; вчити розпізнавати квіти бузку від інших квітів; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Вірш “Бузок”.
Один бузок ось підвікном,.
А другий біля ґанку.
Один старенький, а отой.
Біленький, як сметанка.
Обидва ніжні, запашні,.
Аж дух вам забиває.
І кожна гілка, як букет.
Із листя виглядає.
Бесіда за ілюстраціями.
– Які квіти зображені?
– Якого кольору буває бузок?
– Як він пахне?
-Чи можна ламати гілки бузку?
05.05.202
Заняття: Ліплення.
Тема: “Чарівна гусінь”
Мета : продовжити вчити дітей скачувати з пластиліну кульки різного розміру; розвивати увагу, мислення, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, стриманість до дій.
Вірш «Гусеничка»
Гусениця в лісочку
Гріла спину на грибочку,
Сонце гаряче пекло,
Їй голівку напекло.
Їй зроблю, коли навчусь
Із газети я картуз.
Пальчикова гра «Сороконіжка»
4.05.22
Заняття: Конструювання.
Тема:” Меблі для Оленки”.
Мета:продовжувати знайомити дітей з матеріалом для конструювання ( цеглинки, кубики, лего), вчити дітей називати меблі та їх деталі ( ліжко, стілець); розвивати дрібну моторику рук; виховувати інтерес до конструювання.
Гра” Що зайве?”.
Мета:вчити дітей знаходити зайве.
Пальчикова гімнастика” Добрий день”.
Гра” Знайди тінь”.
Мета: назвати предмети меблів та відповідну до них тінь.
03.05.22
Заняття: розвиток мовлення.
Тема: ” Моє тіло”.
Мета:ознайомити дітей з назвами частин тіла( руки, ноги, голова і всі органи які на ній розміщені); розвивати увагу, мислення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
” Очі”.
Очі очі, оченята!
Як заплющу- буду спати,.
Як відкрию все побачу.
Насварять мене- заплачу.
“Вуха”.
Вушка мають зайчик, киця.
ведмежатко і лисиця.
І у мене є два вуха.
Щоби тата й маму слухать.
“Голова”.
В мене кругла голова
Ока два і вуха два
Ніс один і рот маленький
і волосячко тоненьке.
Гра” Частини тіла”.
Мета:вчити дітей називати частини тіла.
02.05.22.
Заняття: ознайомлення з соціумом.
Тема: ” Хто я?”.
Мета: вчити дітей орієнтуватись у визначенні протилежної статі, знати свою статеву незалежність, власне ім’я. Розвивати увагу, пам’ять. Виховувати позитивне ставлення до дітей іншої статі.
Гра” Чим люблять гратися?”.
Мета: вчити розподіляти ігри між хлопчиком та дівчинкою.
Гра” Хто що одягне?”.
Мета: звернути увагу на одяг дітей ( хлопчика і дівчинки)
Гра” Опиши дівчинку (хлопчика)”.
Мета: вчимо дітей розрізняти ознаки між протилежною статтю.
29.04.22
Заняття: Ознайомлення з природою.
Тема:” Птахи”.
Мета: вчити дітей впізнавати птахів – голуба, ворону, горобця,сороку; наслідувати рухи птахів (літають, стрибають, дзьобають); формувати позитивне ставлення до них; закріпити знання про зовнішній вигляд; розвивати мислення, уяву, пам’ять; викликати бажання турбуватися про птахів.
Запитання.
– Що це за птах?
– Як кричить?
– Як виглядає?
– Чим відрізняється від інших?
Гра” Що це за птах?”.
Мета: вчимо дітей називати птахів.
Гра” Де чия тінь?
Мета: вчити дітей орієнтуватись у тіні птахів.
28.04.22. Ліплення.
Тема: «Сонечко»
Мета :вчити дітей ліпити сонечкона основі круглої форми,викликати у дітей захопливе ставлення до образу сонця, радість від спільної роботи; розвивати дрібну моторику, увагу; виховувати охайність під час роботи з пластиліном, бажання ліпити.
Хід занаття
Віршик про сонечко
Сонечко, сонечко,
Виглянь у віконечко,
Діткигуляють,
Тебе виглядають,
Ой, сонечко, сонечко, засвіти
Буду кращея рости
27.04.22. Сенсорика.
Тема : «Весняне сонечко-заглядає до нас у віконечко»
Мета: формувати знання дітей про об’єкт неживої природи – сонце, закріпити уявлення про те, що сонце світить і гріє, йому раді люди, птахи і рослини; розвивати пізнавальну активність , сенсорні здібності, мовлення, мислення; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.
Хід заняття.
Дидактична гра : «Що схоже на сонечко?»
Мета : закріпити знання дітей про сонечко, його колір, форму, розвивати логічне мислення, зорову пам’ять. (запропонувати дітям обрати ту картинку, яка схожа на сонце)
Дидактична гра : «Сонечко яке?»
Мета : збагачувати словник дітей прикметниками (розповісти про сонечко. Яке воно: кругле, жовте, тепле, яскраве, тощо)
Дидактична гра «Кому сонечко потрібне»
Мета : закріпити знання дітей про властивості сонця. (назвати дітям предмети. Якщо предмету сонечко потрібне, діти піднімають руки, нібито промінчики сонця. Якщо не потрібне – присідають.)
Пальчикова гра «Кожен промінчик сонечка»
Промінчики сонце на небо пускає
Кожного привітним словом зустрічає
Цей промінчик – пустотливий
Цей промінчик – золотий
Цей промінчик – добренький
Цей тоненький промінчик
Цей посміхається,
Мізинчиком називається.
26.04.22.
Тема: “Тепле сонечко пригріло- і природі не до сну”.
Мета: продовжити знайомити дітей з природнимизмінами в довкіллі, першими весняними квітами ( пролісок, підсніжники), вчитися утворювати речення з двох- трьох слів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Загадки про квіти.
Я най перша зацвітаю.
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка.
Бо мене не стане влітку.
(Пролісок)
Перша квіточка весняна.
Тихо під снігом куняла.
Дмухнув вітерець тепленький.
І з’явився цвіт біленький.
( Підсніжники).
Мовленнєва гра” Опиши квітку”.
Мета: вчити дітей утворювати речення з двох трьох слів.
Мовленнєвагра “Назви квітку”.
Мета: орієнтувати дітей у назвах весняних квітів.
25.05.22
Заняття на тему: «Великдень»
Мета: формувати стійкий інтерес до свята Великодня, до культури свого народу, його традицій, звичаїв, обрядів; розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, увагу, рухові вміння; виховувати духовно-моральні якості у дітей, інтерес до народних традицій і творчості; збереження народно-родинних традицій, згуртування сім’ї.
Хід заняття.
В одному дуже гарному селі, жили собі дідусь і бабуся. І зібрались вони піти у святкову Великодню неділю до церкви пасочку святити. Почали дідусь з бабусею кошика Великоднього збирати.
- А, що ж потрібно покласти у Великодній кошик?
- У кошик потрібно покласти яєчка-крашанки, або їх іще називають писанки.
- А, давайте і ми з вами свою писанку розмалюємо!
Гра « Розмалюємо писанку»
Мета: вчити дітей співвідносити предмети за формою, використовуючи прийом накладання фігури на контур відповідного кольору; розрізняти та називати кольори; розвивати увагу, мислення, пам’ять, окомір, орієнтацію у просторі.
Матеріали: площинне яйце з картону із силуетним зображенням орнамету різної форми (коло, трикутник, квадрат); вирізані з картону окремі фігури (коло, трикутник, квадрат) синього, червоного, зеленого, жовтого кольорів.
Хід гри:
Вихователь пропонує дітям розмалювати яйце-писанку. Діти накладають на силуети орнаменту відповідні геометричні фігури.
Гра « Позбирай яєчка»
Мета: сприяти формуванню знань дітьми кольорів; вчити групувати предмети за кольором та співвідносити їх, називати кольори (червоний, зелений, жовтий, синій); розвивати увагу, мислення, пам’ять, орієнтацію у просторі; виховувати самостійність.
В и х о в а т е л ь:
- Молодці, діти! Ви дуже добрі і чуйні.
- Допомогли діду і бабі.
- Давайте з вами подумаємо, а що іще потрібно покласти у Великодній кошик?
В и х о в а т е л ь:
- Так, у Великодній кошик потрібно іще пасочку покласти.
- Але у наших діда і баби немає ще паски.
- А, давайте допоможемо їм спекти гарну і смачну пасочку!
Пісенька
Я печу, печу, печу
Діткам всім по калачу.
Зверху маком притрушу,
В піч гарячу посаджу.
Випікайтесь калачі,
У натопленій печі.
Буду всіх діток скликати,
Калачами частувати
В и х о в а т е л ь:
- Ось і пасочка готова!
- Поставимо її у Великодній кошик
- Кошик ми зібрали.
- Дідусю! Бабусю! Ви вже можете йти до церкви!
15.04.20
Заняття: розвиток мовлення
Тема: Дикі тварини та їх дитинчата.
Мета: узагальнення знань дітей про життя диких тварин і їх дитинчат. Вчити дітей розрізняти дорослих тварин і дітей; вміти відгадувати загадки; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Загадки про тварин.
Сірий , ікластий.
Хоче вівцю вкрасти.
(Вовк).
Не ходжу я,а скакаю,.
Бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання.
Перегнав би я коня.
(Заєць).
Ліс обійшов поїв весь мед.
В барлогу ліг і спить.
А мед він любить не секрет,.
На те він і ….(ведмідь).
В темнім лісі проживає.
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місті не сидиться.
Як звуть її…..(лисиця)
Гра”Дикі тварини та їх дитинчата”.
Мета: вчимось називати правильно дітей диких тварин.
Заняття: малювання.
Тема: “Намисто для Сороки-Білобоки”.
Мета: формувати вміння сприймати кольори та форми, створювати образ, малювати пальчиками; розвивати творчу уяву,фантазію; виховувати естетичний смак.
Слухання вірша Н.Забіли ” Сорока- Білобока”.
Запитання за віршем.
– Про кого віршик?
– Що роблять сороченята?
-Які діти у сороки?
А щоб сорока була щасливою ми їй намалюємо намисто.
Пальчикова гімнастика “Сорока”