ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.СЕРЕДНЯ ГРУПА.

23.05.2022.Понеділок. Ознайомлення з природним довкіллям (середня група)

Заняття на тему:

“Птахи рідного краю”.

Мета: закріпити знання про птахів, спонукати дитину до спостережень у природі за птахами. Розвивати  логічне мислення, мовлення, пам’ять. Виховувати  естетичні почуття краси навколишнього світу природи, бажання піклуватися про пташок, дбайливо ставитися до них.

Хід:

Дидактична гра «Назви одним словом» (батьки називають низку слів, дитина говорить  узагальнювальне  слово.

Вовк, ведмідь, лисиця, заєць, білка – дикі тварини

Тюльпан, троянда, ромашка, конвалія,  айстра – квіти.

Кішка, корова, вівця, собака,свиня – свійські тварини.

Дуб, береза, тополя, клен, ялина – дерева.

Шипшина, калина, бузок, терен, бузина – кущі.

Лелека, ластівка, зозуля, горобець,синиця – птахи.

Як  відрізнити   птахів від тварин?

Відгадай пташку.

Дидактична гра «Чиє   гніздечко».

Дидактична гра «Чим харчуються птахи»

перелітні птахи харчуються :комахами, черв’яками, ягодами;

журавлі, чаплі, лелеки харчуються : жабами, рибою

 

19.05.2022  Четвер

Заняття: аплікація

Тема: «Жучок –Сонечко»

Мета: Дати дітям уявлення про життя комахи – сонечко; продовжувати виховувати у дітей інтерес до аплікації, правильно користуватися пензликом, клєм, серветкою, вчити згинати коло навпіл, розташовувати деталі в певному порядку; розвивати у дітей композиційні вміння, уяву; вчити дбайливо і уважно ставитися до рідної природи.

Хід

Усюди, куди не подивишся, живуть комахи – наші маленькі непомітні сусіди. Втім, не такі вони непомітні. Сьогодні ми поговоримо про комаху, яку важко не помітити. Але не тому, що вона велика, а тому, що її червоненька одяг з чорними цятками добре видно і відразу впадає в очі. Ви вже здогадалися, про кого піде мова? (Відповіді дітей). Вірно, про сонечка.

 

17.05.2022

Підготувала: Устименко Т.М.

Заняття. Логіко – математичний розвиток

Тема. Величина предметів:порівняння за довжиною,шириною. Кількісна лічба

Мета:закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною й шириною методом накладання,розуміти слова стільки,скільки,порівну,вирази більше на один,менше на один;вправляти в кількісній лічбі в межах 5.

Матеріали: картка з вертикальною смужкою,шаблони різних предметів одягу:спідниць (довгої й короткої),шортів,штанів,вузького й широкого светрів,двох курток і шапок (великих і маленьких);картка із зображенням 5 стаканчиків для морозива,набір кольорових кружків;картка із зображенням двох зелених олівців (короткого й  довгого),пірамідки (велика й маленька),двох блакитних стрічок (вузької й широкої).

Хід заняття

Діти, до нас завітала лялька Наталка. Вона дуже працьовита,в неї завжди багато роботи. От і сьогодні вона вирішила скласти до шафи весь одяг. Допоможемо їй?

Гра «Збери речі».

( У дітей на столах картки з вертикальною смужкою;шаблони одягу).

-Розгляньте й назвіть одяг. Яка спідниця довга,яка – коротка?

-Як ви дізналися? (Приклали одну спідницю до іншої).

Аналогічно виконуються дії з іншим одягом для закріплення понять «довгий», «короткий», «широкий», «вузький», «великий», «маленький».

-Складіть усі короткі,вузькі,маленькі речі в лівий «ящик». ( Діти кладуть їх на картку ліворуч від смужки). А довгі,широкі,великі – у правий.

Гра «Смачне морозиво».

У кожного картка із зображенням  5 стаканчиків для морозива;набір кольорових кружків: по 4 в кожної дитини,запасні у вихователя.

-Наталка хоче почастувати нас морозивом за те,що ми акуратно розклали речі.

-Скільки стаканчиків у кожного на картці? (П’ять).

-Покладіть у кожний стаканчик по одному кружечку морозива. Що ви помітили? (Стаканчиків більше на один).

-Що треба зробити ,щоб морозива й стаканчиків стало порівну? (Додати один кружечок морозива). Підійдіть і візьміть по одному кружечку.

-Скільки стало морозива й стаканчиків? (Порівну).

Гра «Порівняй предмети»

-Розгляньте  пари предметів. Чим вони між собою схожі? Чим відрізняються?

 

17.05.2022 Вівторок

Ознайомлення з соціумом

(середня група)

Заняття на тему:

«Народні символи України”

Мета:  Спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв свого народу; ознайомлювати з національними та народними символами та оберегами українців; формувати національну свідомість дошкільників; розвивати мовлення, мислення, виховувати почуття любові до своєї землі.

Хід

Пропоную вам переглянути цікаву розповідь про Україну.

 

 

16.05.2022 Понеділок

Ознайомлення з природним довкіллям         

 (середня група)

Заняття на тему:

«У світі комах»

Мета:
Дати дітям  знання про життя комах; розвивати  вміння    розпізнавати (метелика, бджілку, семикрапкове сонечко, мурашку) за зовнішнім  виглядом, учити  виділяти і характеризувати особливості способу їх  життя; формувати  вміння  помічати цікаві явища в природі;виховувати   дбайливе  ставлення до живої   природи;
звукова культура: удосконалювати  вимову звука [ж], розвивати  мовне  дихання;

Хідзаняття:

Діти , з приходом весни вся природа пробудилась, забуяла і зажила своїм клопітливим

життям –пташки висиджують пташенят,дерева цвітуть та збираються подарувати нам

урожай плодів.Тварини також зайняті своїми справами:відшукують поживу ,

облаштовують житло. Звичайно, було б цікаво спостерігати за сірим зайчиком чи

лисичкою але вони живуть у лісі і ми не можемо цього зробити.

Проте в світі живої природи є такі істоти ,спостереження за якими можна робити

будь –де , бо вони живуть повсюди – у травичці,серед квітів та гілочок дерева, їх

можна побачити літаючими в повітрі та мандруючими по землі це –комахи.

09.05.2022 Ознайомлення з природним довкіллям (середня група).

Тема: «Весняний дощик».

Мета: пояснити причини виникнення дощу;  формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи; розвивати спостережливість; спонукати дітей до експериментування; розвивати творчі здібності та комунікативні навички дітей; сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

Підготувала: Ковтун М. Ю.

Хід заняття:

Дітки, сьогодні я хочу запросити вас у казку. Сідайте рівненько і слухайте тихенько казку «Про неслухняну хмаринку».

Була собі хмаринка гарна і пустотлива ,і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить –  зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився унебо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись ,хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам , але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!»,- сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!».Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала.

Дітки, скажіть мені ,будь-ласка, коли хмаринки плачуть, то що буває?

А що ж таке дощик?

Правильно, а давайте ми зараз нашу хмаринку спробуємо розвеселити, не дивлячись ,що вона була дуже нечемною. Давайте ми їй розкажемо віршик про дощик.

Дощик, дощик, ти вже злива,

Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,

Соловейко застудився,

А тепер лежить під пледом

П’є гарячий чай із медом.

Зараз пропоную переглянути мультфільм який називається

«Звідки з’являється дощик?».

(Фізхвилинка)

Наберем водички з чистої кринички,

Будемо вмиватись ,будем промовляти,

Водичко, водичко, умий моє личко,

Рожеве та біле, мов яблучко спіле.

Хлюп, хлюп ,водиченька,

Хлюп, хлюп на личенько,

І на ручки, і на ніжки. Хлюп, хлюп, хлюп.

Тепер пропоную пограти в гру «Де сховалася краплинка».

А тепер , дітки, я вас запрошую до нашої дослідницької лабораторії. А ви знаєте, що це таке дослідницька лабораторія?

Це місце де проводять досліди.

За допомогою дослідів, дізнаємося як утворюється дощ. Перед вами стоять тарілочки з водою. Уявіть собі, що це не просто вода, а справжня річка чи озеро.Скажіть мені, яка вода у ваших уявних річках та озерах?

Чиста та прозора.

А ще у вас на столах лежать губки. Якого вони кольору і на що схожі?

Сині, схожі на хмаринки.

Візьміть губку в руки. Яка вона, важка чи легка?

Легка.

Так, поки що вона легка, як хмаринка. А зараз наберіть в губку ось так трішки води, занурте її у нашу уявну річку. Тепер губка стала важчою?

Так.

Тепер стисніть губку. Що ми бачимо?

Іде дощ.

Ось так , дітки, малесенькі краплиночки води з річок, озер, морів та океанів випаровуються, підносяться в небо і утворюють хмаринки. Коли в хмаринках стає дуже багато води, як у наших губках, тоді вона стає темною, важкою і з неї починає капати дощик. Скажіть мені, який буває дощик?

Сильний і дрібний.

Як називається сильний дощ?

Злива.

Давайте ми з вами ще раз глянемо на наш дощик. Якщо водичка у наших річках чиста, то дощик капає який?

Чистий.

Як ви думаєте, хмаринці сподобалось наше заняття? Який в неї настрій?

05.05.2022  Четвер

Заняття: аплікація

Тема: Шпаківня

Мета:Формувати вміння складати композицію з окремих деталей. Уточнювати і розширювати знання дітей про сезонні зміни. Розвивати вміння дітей створювати композицію, вміти розташовувати її на аркуші паперу. Закріплювати вміння вирізати з кольорового паперу різні форми. Виховувати увагу і акуратність при роботі з ножицями. Виховувати добре, дбайливе ставлення до природи і птахів.

Хід заняття

Весна настала, і додому повернулися красиві перелітні птахи з блискучим чорним оперенням. Це улюблені наші помічники – шпаки. Вони за літо з’їдають величезну кількість шкідливих комах. А найцікавіше, вони вміють наслідувати голосам жайворонка, іволги, ластівки, а іноді навіть кішки.

 

 

А тепер я пропоную наклеїти для наших пташок будиночки-шпаківні.

04.05.2022 Логіко – математичний розвиток (середня група).

ТЕМА: Подорож по місту  Геометричних  Фігур

МЕТА: Закріпити знання про геометричні фігури, закріпляти навички класифікації геометричних фігур за кольором, розміром, формою, співвідношення геометричних фігур за ознаками подібної;удосконалювати навички орієнтування на площині і у просторі;вправляти дітей в усному рахунку;закріпляти навички порівняння та зрівнювання множин;вправляти у відгадуванні загадок.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

– Діти, Ви любите подорожувати?

– Сьогодні ми відправимось до міста Геометричних Фігур.

–  Як видумаєте, чому воно так називається?

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
  2. Д/в «Чарівна стежина».

– Щоб потрапити до міста Геометричних Фігур потрібно пройти ось по цій стежці із геометричних фігур. Скажіть, з яких геометричних фігур викладена стежка. А іти можна лише по зелених трикутниках.

 

  1. Д/в «Придбайте квиток і займіть своє   місце».

– Ось і місто Геометричних Фігур.

Ви готові подорожувати по ньому?

– На чому можна подорожувати?

– Що потрібно, щоб вирушити у подорож?

– Діти, серед великої кількості різних за розміром та кольором геометричних фігур – квитків придбайте квитки, якщо відомо, що квитки – не круги, вони не маленькі за розміром, вони не червоного і не синього кольору.

–Отже, вирушаємо у подорож по місту Геометричних Фігур.

  1. Д/в «Геометричнагойдалка».

– Ви любите гратися на дитячих майданчиках? Геометричні фігури теж. У них на майданчиках є пісочниці, гірки. Але найбільше жителі міста люблять гойдатися на гойдалках.

– Злівого боку на гойдалку посадіть три круга. На праву сторону посадіть  квадратів  на один менше, ніж кругів.

 

Скільки кругів? Квадратів? Чого більше? Менше?

– Що можна зробити, щоб кругів і квадратів стало однаково?

  1. Д/г «Яка казказаховалась?».

– Ви любите казки? Яка казка улюблена?

– У місті Геометричних фігур теж люблять казки. Але їхні казки заховались у геометричні фігури.

– Давайте разом з вами відгадаємо, які казки  люблять геометричні фігури.

– Поясніть, чому ви вирішили, що це саме такі казки?

  1. Фізкультхвилинка.

«Ми усі фігури знаємо,

Бо старанно їх вивчаємо.

Дружно обома руками

Намалюємоїх з вами:

Коло і трикутник,

Квадрат і прямокутник.

Знову коло і трикутник.

Фізкультпаузікінець.

Хто старався – молодець!»

  1. Д/г «Відгадай загадку – покажи геометричну фігуру».

– Ви любите загадки? Жителям міста Геометричних Фігур теж подобаються загадки. Вони хочуть загадати свої загадки і вам. Загадки про жителів міста – геометричні фігури.

«Маю я три сторони і три кути.

Чи мене назвати зможеш ти?» (Трикутник)

«В мене ось такі кути.

Вонисхожі, як брати.

І чотири сторони

Однієї довжини» (Квадрат).

«На квадрат я дуже схожий,

Маю теж чотири сторони.

Тільки дві з них протилежні –

Однієї довжини,

А сусідні – різні» (Прямокутник).

«Я без сторін і без кутів,

Як звуся – відгадай!

І на малюнках дітлахів у сонечку впізнай» (Круг).

– Чи можна на планшеті викласти круг?

– Молодці! Відгадали всі загадки!

  1. Д/г «Квіти з геометричних фігур».

– Діти! Подивіться, що це?(Скринька).  Вона закрита. Як можна її відкрити? (За допомогою ключа або кода). Але я його забула. Допоможіть мені пригадати його. Код заховався у геометричних квітах, які ростуть на клумбах міста. Для того, щоб його розгадати, потрібно у кожній квітці знайти зайву геометричну фігуру.

– Подивіться ось на цю  жовту квітку. Поясніть, чим фігури геометричної квітки схожі і чим відрізняються.(Всі фігури одного кольору, але різної форми – серед жовтих овалів є один круг. Таким чином, зайва геометрична фігура – жовтий круг).

– Раз! Два! Три! Працювати почали!

–  Перевіряємо, чи вірно ви підібрали код до скриньки

– Скринька відкрилась!Ви вірно відгадали код!

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

– Ви сьогодні були старанні, уважні, тому і впорались з усіма завданнями.

– Які завдання були вам цікаві? Які складні?

– З якими завданнями ви впорались швидко?

Пропоную переглянути мультфільм про геометричні фігури.

 

03.05.2022 Ознайомлення з соціумом (середня група)

ТЕМА: «Вода – чарівниця»

Мета:Познайомити  дітей з деякими властивостями води, звернути їх увагу на те, що такий звичний об’єкт, як вода зберігає у собі багато невідомого; Через досліди, експерименти закріпити, що вода не має форми, запаху і може знаходиться в різноманітних станах; Виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід:

Пропоную переглянути цікавий мультик про воду та зробити досліди з дітьми

 

 

02.05.2022.Понеділок. Ознайомлення з природним довкіллям (середня група)

Заняття на тему:

«Як сонце весні допомагало»

Мета:знайомити дітей з характерними ознаками весни, вчити виявляти зміни, пов’язані з сонцем (яскравіше  світить, сильніше гріє, подовжується  світловий  день).

Вчити  розпізнавати  птахів по зовнішньому вигляду. Розвивати  спостережливість, підвести  дітей до розуміння  взаємозв’язків у природі.

Виховувати естетичні переживання відвесняного  пробудження природи.

Хід заняття

Послухайте будь ласка казочку:

«Жили-буличотири пори року: Зима, Весна, Літо, Осінь. Жили вони дружно і по черзі правили всім світом: три місяці – Зима, три місяці – Весна, три місяці – Літо і три місяці – Осінь. Але одного разу Зима вирішила, що вона найголовніша і не захотіла поступатися місцем Весні. Засумували під сніговим покривалом рослини. Птахи перестали співати пісні. Люди втомилися ходити в теплих шубах. Занепокоїлися Осінь і Літо. А Весна сказала: «Не журіться! У мене є чудо, яке допоможе перемогти холод».

Подумайте ,що це може бути  (показати зображення вогню, сонця і лампочки.)

  • Як видумаєте, що з цього може бути дивом, яке допоможе Весні впоратися з зимовим холодом? (відповіді дітей). Дійсно, сонце – саме велике і добре диво.

Сонечку потрібно допомогти весні подолати холод, у нього не вистачає сил, для того, щоб піднятися вище над землею. Якщо ви допоможете і правильно виконаєте завдання, день стане довшим, і воно зможе допомогти Весні.

Подивіться на малюнок , як низько над землею сонце, воно не може розтопити сніг. Допоможемо сонечку піднятися вище, засвітития скравіше, щоб воно сильніше гріло.

Гра «Комплімент»

Діти називають різні епітети до слова «сонечко» – променисте сонечко, ласкаве, радісне, чудове, красиве, добре! Сонечко – наш друг, наша радість…

Ось воно і посміхнулося вам!

Гра «Що буває навесні  Так  чи ні”

Які зміни відбулися на картині? (сонце піднялося ще вище і світить яскравіше, з’явилися проталини).

Гра «Упізнай та назви птаха»

(Сорока, горобець, ворона). З приходом весни в нашікраїприлітають птахи.

Проводиться гра «Четвертий  зайвий».

Діти  повинні  визначити і пояснити, чому птах зайвий.(Снігур).

Які  ще зміни відбулися на картині? (сонце піднялося ще вище і світить яскравіше, прилетіли птахи).

Фізкультхвилинка

На горі стоїть лісок

кругові   рухи руками

Він не низький, не високий

сісти, встати, руки вгору

Дивовижна птах подає голосок

очі і руки вгору, потягнутися

По стежці два туриста

Йшли  додому з далека

ходьба на місці

Кажуть: “Такого свисту, ми не чули поки”

підняти  плечі

 

Деякі звірі сплять всю зиму в нірках і барлогах під товстим    сніговим покривом. З настанням весни вони прокидаються.

  1. Буркотливий, вайлуватий,
    Ходить лісом дід  кошлатий:
    Одягнувся в кожушину,
    Мед шукає і ожину.
    Літом любить полювати,
    А зимою — в лігвіспати.
    Як зачуєвін весну —
    Прокидаєтьсявід сну.

(Ведмідь).

2.В лісі він без сумки ходить
Яблука й гриби знаходить.
Спина – голки. Очі – намистинки.
Хтоце там біля  ялинки?

(Їжак).

  1. Ця тваринка невеличка,

Чорний носик ,як чорничка,

Сама сіренька, лапки коротенькі,

У норі глибокій проживає,

Жир на зиму запасає.

(Борсук).

Знову сталися зміни на картині, які? (Сонце піднялося ще  вище і світить яскраво, вийшли з зимової сплячки ведмідь і їжак; заєць линяє, білка стала рудою).

Практична частина.

Діти із  запропонованих  геометричних  фігур роблять аплікацію “Бджілка”

 

28.04.2022  Ознайомлення з природним довкіллям / аплікація (середня група).

Тема: «Вербова гілочка».

Мета:уточнити та розширити знання дітей про прикмети весни, закріпити знання про народний символ України – вербу, розвивати вміння створювати аплікацію, композицію застосовуючи різні методи, розширити знання дітей про рослини, розвивати допитливість, логічне мислення, дбайливе ставлення до живого довкілля.

Хід заняття.

  1. Організаційний момент.

Діти, погляньте як останнім часом все змінилося довкола. Яким стало небо? Як змінилося сонечко, як повіває вітерець? Усе це свідчить про те що настала яка пора року? Подобається вам те що відбувається в природі навесні.

  1. Основна частина.

Зараз весна рання, і тому дерева ще не розпустили свої листочки, а тільки готуються до цього. Але подивіться на ці гілочки. Вони які?

З якого дерева ці гілочки? Що відбувається зараз з вербовими гілочками? Який гарний вербовий цвіт! Як люди називають його?

Дидактична гра «Дивовижні котики».

  • Якого кольору котики?
  • Як ви гадаєте чому квітки верби називають «котиками»?
  • Які вони на дотик?
  • Із чого з’явились котики на вербі?
  • Чи пахнуть котики?
  • Як змінюється вигляд верби, коли вона відцвіте?

Вірш про котики.

На вербі розквітли

Котики маленькі,

Мов весняні діти, ніжні та легенькі,

Гілочка вербичка сонцю простягає –

Березневий ранок .

Радісно вітає

Котики – манюні

Це вербове диво їх весна красуня

Рано розбудила.

Ви знаєте, що верба є символом нашої держави – України? Є ось такі прислів’я.

  • Без верби і калини – нема України.
  • Де живе верба – живуть річки.
  • Де вербиця – там водиця.
  • Чому так вважають? Чим заслужили на пошану ці рослини?

Ми вже височенні стали,

До вербиченьки дістали.

Та зривати її не будемо,

Хай приносить радість людям

Пропоную вашій увазі два варіанти цікавої аплікації – Вербові гілочки (Вербові котики). На відео покрокове виконання аплікації з пластиліну і вати.

А  тепер  інший варіант  аплікації з використанням паперу і вати. Аплікація на фото..

Для виконання аплікації     з надобляться:

  • кольоровий папір,
  • кольоровий картон,
  • клей ПВА,
  • невелика кількість води,
  • вата.

З інструментів – ножиці.

Для виконання  аплікації потрібно  приблизно 15 хвилин часу.

Хід виконання  аплікації – Вербові  гілочки. Вербові котики

  1. Оберіть аркуш кольорового картону для основи. Формат картону довільний А4чи А5.
  2. Виріжте із коричневого  паперу 3 вузьких смужок  паперу – цебудуть  вербові  гілочки. Наклейте їх на картон – основу.У невеликі  ємкості (ми використовували тарілочки від набору дитячого посуду) наберіть трохи клею в одну і трошки води в іншу
  1. Приступаємо до виготовлення  вербових  котиків. Для цього потрібно  відщипнути невеликий шматочоквати. Руки змочити водою, щоб вони  були вологі. Скрутити з вати кульку так, ніби робимо кульку з пластиліну. Вмочити один бік кульки у клей і приклеїти там, де має бути вербовий котик – з обох боків гілочок та зверху кожної   вербової гілки
  2. Готову роботу можна    прикрасити бантиками, метеликами  чи  іншою  декорацією за бажанням.

14.04.2020

1.Заняття.навчання елементів грамоти

Тема: «Звуки [с], [с’]. ЛітераСс»

Мета: закріпити знання про звук [c], [c`]; ознайомити з літерою Сс; формувати вміння робити звуко-буквенний аналіз та складовий аналіз слів.

1.Загадки

Загадати загадки:

«Я білий, справа не важка

Мене зробити з молока» (Сир)

«Добулиїї з води

Білосніжною, твердою.

Знову кинули туди –

В мить зробилася водою» (Сіль)

2.Д.гра «Знайди звук»

Назвати слова: сіль, слон; пасок,пісок; рис, ніс. А дитинавизначає, де знаходиться звук [c], [c`] – на початку, в середині чи в кінці слова.

3.Дидактична гра “Спіймай звук С у слові”

(дорослий вимовляє слово. Якщо звук С є у слові   дитина  плескає в долоні ).

4.Чистомовка

“Семен сказав своїм синам: “Скосіть сіно”. Сини скосили сіно. Старий Семен сказав синам: “Спасибі”.

5.Д.гра «Скажи навпаки»

Назвіть склад зі звуком [c] або [c`], а діти змінюють ці склади навпаки: са – ся, се-сє, си-сі, су-сю, ась-ас, ус-усь.

6.Прописати в зошиті літеру Сс.

 

2.Заняття: ліпка

Тема: «Великодній кошик»

Мета:вчити дітей ліпити предмети за прикладом, поєднувативи ліплені частини в одне ціле, щільно з’єднувати їх шляхом прикріплення однієї частини до іншої. Розвивати дрібну моторику рук, уяву, творчі здібності, масаж долоньок. Виховувати посидючість, охайність, інтерес до заняття з ліплення. Розвивати вміння планувати свою роботу, ліпити послідовно

Чарівний  великодній кошик з паскою можна зробити зі звичайного пластиліну. Спочатку ліпимо увігнутий великодній кошик

З пластиліну тонкий джгутик.

 

 

 

 

Складаємо джгутик вдвічі і перекручуємо його.

Акуратноп  риклеюємо  джгутик по краю кошика. У нас вийде дуже цікавий ефек тплетених кошики.

Катаємо з пластиліну товсту жовту ковбаску.

Розрізаємо ковбаску на дві частини – це майбутня основа для пасок. На кожну основу укладаємо білий  круглий коржик – «глазур».

Паски з «глазур’ю»

Для вироби нам знадобляться маленькі справжні гілочки.

На гілочки приклеюємо сірі витягнуті грудочки з пластиліну – у нас вийде дуже правдоподібна верба. Укладаємо в кошик паски, гілочкиверби, доповнюємо композицію кольоровими яєчками.

Паски посипаємо харчовою присипкою. Виріб на паску з пластиліну – готова!

3.Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям

Тема : «Вітер-вітерець»

Мета: поглибити знання про явища неживої природи, уточнити уявлення про те, що вітер-  це рух повітря, що переміщується з різною швидкістю і силою, сприяти розвитку спостережливості, виховувати допитливість.

Хід:

Крил не має, скрізь літає та ще й куряву здіймає

Без рук, без ніг, а ворота відчиняє. (Вітер).

Дидактична гра« Який вітер?»( картки із зображенням вітряної та безвітряної погоди, попросити дітей визначити , на яких із них є вітер. Можна запропонувати розглянути пейзажі різних сезонів року, на яких зображено вітряну погоду).

Мовленнєва гра «Вітер і вітерець» ( дитина добирає протилежне слово –ознаку ( потужний – слабкий, ласкавий -……, веселий -……, гарячий -……))

Читання казки Василя Сухомлинського «Ласкавий вітер і холодний вітрюган».

У темному лісі, в глибокому яру спали два вітри. ЛаскавийВітер — хлопець з синіми очима. А холодний Вітрюга — дід з колючою бородою.
Прийшла зима. Сонечко не могло піднятися високо над землею. Білі сніги вкрили поле. Зашуміли тривожно верховіття дерев. Прокинувся в глибокому яру холодний Вітрюга. Встав, вийшов з лісу. Застогнала хуртовина. Йде по землі холодний Вітрюга, замерзають річки, гуде хуртовина.
Та ось піднялося сонечко вище над землею. Заболіла спина у холодного Вітрюги. Поплентав він у темнийліс, заліз у глибокий яр.
Прокинувся ласкавий Вітер, вийшов з лісу.
Засміялося сонечко, потекли струмки, зацвіликвіти, зашуміли трави.

Обговоренняказки. Як називається казка? Хто автор казки ? Про що розповідається у казці? Із чим порівнюється ласкавий Вітер? А холодний Вітрюган? Коли холодний Вітрюга йде по Землі взимку, що а ій відбувається?  Коли ласкавий Вітер вийшов і сонечко, щотрапилося на Землі?

Дидактична гра «Червона-синя» ( дві паперові смужки, синя – НІ, червона -ТАК, за допомогою цих карток діти дають відповіді на запитання)

-вітер – це рух повітря?

-вітер завжди дме в одну сторону?

-повітря є у воді?

-повітря можна побачити?

-можна зловити повітря?

-вітер може бути «садівником»?

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.